Paramotor forum.NL

Registreren kost een minuut. Registration takes one minute.
Het is nu 27 Apr 2024, 19:02

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen Op dit onderwerp reageren  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Titel: Video vliegen in Leerdam
BerichtGeplaatst: 23 Mei 2009, 20:36 
Offline
Hoofd Moderator
Gebruikersavatar

Geregistreerd: 21 Mei 2009, 13:10
Berichten: 970
Woonplaats: Loosdrecht
Deze video is opgenomen in Leerdam op 12 oktober 2008.
De opnames vanaf de grond zijn gemaakt met een gewone video camera, de luchtopnames zijn gemaakt met een ATC 3000 helmcamera.

Er zitten ook mooie opnames tussen van boven een (lage, ongeveer 250-300m hoge) inversie. Het zicht onder de inversie was redelijk, zoals je kunt zien. De inversie zorgt voor een scherpe scheidslijn tussen de vochtige lucht eronder en het mooie zicht erboven. Zo nu en dan waan je je boven de wolken. Als je de juiste opnames gebruikt, dan kun je iedereen voor de gek houden. In werkelijkheid was er maar weinig bewolking, zoals je op de grondopnames kunt zien.

Ik ga meer experimenteren met de ATC 3000 camera. Ik merk wel, dat het lastig is om mijn hoofd voldoende stil te houden. Voor zij, die mij kennen geldt dat niet alleen voor het bewegen van mijn hoofd ;-)

Groetjes,

Frank

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/HDvDWTgKMIw&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/HDvDWTgKMIw&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
De berichten weergeven van:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen Op dit onderwerp reageren  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Er zijn geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag geen bijlagen plaatsen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertaling door phpBBservice.nl.