Hoi Patrick,
Een te arme afstelling van je mengverhouding,met een wel goed lopende motor heeft volgens mij op lange termijn negative gevolgen voor je motor.
Ten eerste zal je motor warmer worden dan normaal en omdat de de brandstof relatief minder is bij het zelfde aantal omwentelingen zullen diverse onderdelen iets sneller slijten dan normaal.
Nou daar komt i dan.
Probeer je hoge toerental schroef lichtjes iets rijker te zetten en je lage toerental schroef lichtjes armer.
Let wel,bij dit soort carb's ( wb32 ) ligt de afstelling erg nou gevoelig dus denk aan 1/8 tot een 1/4 slag per keer.
Bougie even schoon maken met een fijn schuurpapiertje en de vonkafstand duim nagel dik te zetten.
Als hij na de afstelling niet lekker stationair draaid met een warme motor zet dan je laagtoerenschroef weer op zijn voorgaande positie.
Dan rest nog het vervelenste en dat is een uurtje vliegen en daarna kijken wat het resultaat is.
Ps: als je carb. zweet is het een ander probleem.
Probeer het eens en anders zijn er andere zaken aan de hand,maar daar moet je carb voor uit elkaar.
Groetjes,Frank