Mijn scherm was voor de tweede keer aan de beurt voor de tweejaarlijkse keuring. Ik zorg er altijd voor, dat mijn scherm droog opgeruimd wordt. Hij ligt niet in een garage, maar in een kamertje in huis. Droog en op temperatuur dus. Inmiddels heb ik ongeveer 150 uur met het scherm gevlogen. Thuis kijk ik regelmatig mijn scherm na en heb nooit een onregelmatigheid kunnen vinden op één ding na. Voor de vorige keuring vond ik, dat de klem van mijn rechter trimmer slipte en dat het bandje iets gerafeld was. Overduidelijk te zien. Dit werd gratis vervangen. Vermoedelijk garantie.
Deze keer vond ik vooraf gaande aan de keuring niets Er is echter een complete lijn vervangen. Die bleek niet goed te zijn. Nooit iets van gezien of gemerkt. Maar ik heb ook geen getraind oog of instrumentarium om dit te checken.
Kijk even in je scherm of jou scherm aan de beurt is voor een keuring. Als je niet weet hoe je het scherm op moet sturen, neem even contact op met je importeur.
Groetjes en veel vliegplezier,
Frank
_________________ PH-9C5 Fresh Breeze Thorix 130 Swing Powerplay Scorpio 26 Time flies: http://www.frankmoorman.nl
 Frank Moorman
|