Titel: Re: Acro with paramotor in Basse Ham 2008...
Geplaatst: 08 Mei 2010, 20:23
Zeer actief lid
Geregistreerd: 21 Mei 2009, 14:00 Berichten: 72 Woonplaats: Overijssel
hoe is het met George, het is erg stil vanaf de Parasport kant. Verkoopt hij nog wel motoren of is het nu allemaal Nirvana? Hij verzorgde toch altijd de Dulv keuring voor de Nirvana-motoren?
Geplaatst: 08 Mei 2010, 21:34
Zeer actief lid
Geregistreerd: 21 Mei 2009, 12:36 Berichten: 549 Woonplaats: Oosterbeek
Ja Martijn, George is Out.
Hij heeft Nirvana verlaten, dat wil zeggen ze hebben hem onbeschoft aan de kant gezet. Van de week belde hij mij omdat hij niet meer met zijn Parasport wilde vliegen. Hij verzocht mij of ik een balletje wilden opgooien of hij voor Fresh-Breeze mocht vliegen, de firma waar hij zich zo graag tegen afzette. Fresh-Breeze bedankte voor dit aanbod.
Maar we hebben een nieuwe held in het FB Demo-Team; Leroy Westerkamp wordt gesponsord door het FB team Holland. Deze Piloot heeft zijn sporen al verdiend, vloog al zonder motor op 7685M.
Vliegen en filmen is zijn passie en films als deze maakt hij nu in opdracht voor het bedrijfsleven;
Hij vloog tijdelijk met een Parajet macro van een vriend,....bij ons heeft hij een Sportix simonini geprobeerd. Nu is hij overtuigd dat dit zijn werkpaard wordt voor zijn Filmwerk. Wij gaan dus meegenieten van deze vliegende cameraman.
Hij is gek,leuk,en vermakelijk,en houdtvooral van uitdagingen!
Leroy we wensen je veel mooie opdrachten toe,en we houden je in de gaten.
Geplaatst: 16 Mei 2010, 21:36
Zeer actief lid
Geregistreerd: 21 Mei 2009, 12:36 Berichten: 549 Woonplaats: Oosterbeek
Inderdaad Joost, Hij heeft donderdag zijn nieuwe werkpaard (Simonini met tandembar)opgehaald. Goed gereedschap is het halve werk,nu maar even wachtten op zijn nieuwste opnamen. Jacques
Gebruikers in dit forum: Google [Bot] en 20 gasten