Paramotor forum.NL

Registreren kost een minuut. Registration takes one minute.
Het is nu 27 Apr 2024, 11:40

Alle tijden zijn UTC


Forumregels


De bedoeling van dit gedeelte is om in aanleg te discussiëren over de verschillende types uit onbaatzuchtigheid.

Berichten van ik bied aan, te koop bij mij etc. horen thuis in het gedeelte commercieel.



Nieuw onderwerp plaatsen Op dit onderwerp reageren  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: Avond schermen testen bij Jacques en Eric
BerichtGeplaatst: 23 Jun 2013, 18:03 
Offline
Zeer actief lid
Gebruikersavatar

Geregistreerd: 21 Mei 2009, 13:13
Berichten: 159
het filmpje was mij bekend
en geeft de Scorpio ook nog een beetje lift met full speedbar
met de gtr kan ik nog aardig klimmen met pap 125 en full speedbar
bij de apco force word dit al een mooi stuk minder en daalt zelfs bij full speedbar en vol gas maar vliegt dan ook wel harder dan de gtr

de gtr kun je mooi aan bert evers verkopen die zoekt nog een snel scherm zijn powerplay is inmiddels zo dun als een panty :lol: :lol:

groet joost

_________________
Afbeelding PAP dealer


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: Avond schermen testen bij Jacques en Eric
BerichtGeplaatst: 23 Jun 2013, 18:15 
Offline
Zeer actief lid
Gebruikersavatar

Geregistreerd: 21 Mei 2009, 12:36
Berichten: 549
Woonplaats: Oosterbeek
Joost schreef; de gtr kun je mooi aan bert evers verkopen die zoekt nog een snel scherm zijn powerplay is inmiddels zo dun als een panty
Dan hebben jullie bijna een PAP-GTR Team klaar :mrgreen: nou vooruit dan maar.........alhoewel ik vermoed dat hij geen afscheid
wil nemen van zijn unike Powerplay.

Voor Roel nog de Speedhaken die bij Fresh-Breeze altijd zeer geliefd waren.
Deze lossen vanzelf bij turbulent weer.

Groet, Jacques


Je hebt niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.

_________________
Afbeelding

Paramotorclub Holland

Tel: +31.(0)6.54632090



Skype Me™! Afbeelding



Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: Avond schermen testen bij Jacques en Eric
BerichtGeplaatst: 23 Jun 2013, 20:31 
Offline
actief lid

Geregistreerd: 14 Dec 2012, 22:00
Berichten: 26
[quote="evers"]
Alleen 1 gevaar loert nu nog wel om de hoek. pas op dat je geen Adrenaline junkie word met deze
vliegsport ;) :mrgreen: ..

Evers, TE LAAT: Kan me nu al niet meer voorstellen dat ik deze leuke sport nog nooit gedaan had, ik was gewaarschuwd voor de verslaving... :) Adrenaline-kick, ja, maar op een hele gezonde manier, uurtje vliegen op een mooie doordeweekse avond lijkt wel een dagje vrij!

Jacques,
Succes met mn broer, zou wel je verzekeringsagent ff informeren, hij is begonnen met een oefenscherm kwaliteit "panty" aan een lijn achter zijn oldtimer chevrolet..... :o (levensgevaarlijk.....), zal zien dat we dat filmpje een keer uploaden....

Speedsysteem voor scorpio, zie het wel komen als het nageleverd wordt, maar gaat voorlopig de kast in, zie eerdere praat met Evers. Ik hoef mn zus op haar motorfiets voorlopig nog niet in te halen..... :mrgreen: Ze wil trouwens nog steeds graag een keer meevliegen, wie weet toch nog ooit n espen parapilote...?

Wist niet dat er zoveel in de schermen zat en dat er zoveel instelsystemen mogelijk zijn. Lijkt wel een gevorderden theorie cursus.. ;)

Allemaal veel plezier in Ballensted!
Ernst.


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: Avond schermen testen bij Jacques en Eric
BerichtGeplaatst: 24 Jun 2013, 15:16 
Offline
Zeer actief lid
Gebruikersavatar

Geregistreerd: 21 Mei 2009, 12:36
Berichten: 549
Woonplaats: Oosterbeek
Frank heet voortaan "HASSAN'' of "Frankie Scorpio" :lol: hij is er Frank en de gevraagde instellingen heb ik al gedaan,het wachten is nog even op je PH-nr.
Gefeliciteerd en ook namens Sky die net komt binnenlopen en zegt,wat een mooi Scherm :o dat heeft hij nog
nooit gezegd.
Ze zegen kinderen en gekken zeggen de waarheid :D

Gr, jacques


Je hebt niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.

_________________
Afbeelding

Paramotorclub Holland

Tel: +31.(0)6.54632090



Skype Me™! Afbeelding



Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: Avond schermen testen bij Jacques en Eric
BerichtGeplaatst: 24 Jun 2013, 19:49 
Offline
Zeer actief lid
Gebruikersavatar

Geregistreerd: 21 Mei 2009, 18:41
Berichten: 1232
Afbeelding...ik ben een beetje verdrietig dat Frank de geweldige powerplay gaat inwisselen. maar helaas kan ik hem al niet meer tegenhouden :o . Succes Frank met de nieuwe aanwinst...

_________________
Afbeelding
"Vriesairteam"


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: Avond schermen testen bij Jacques en Eric
BerichtGeplaatst: 25 Jun 2013, 12:52 
Offline
Zeer actief lid
Gebruikersavatar

Geregistreerd: 21 Mei 2009, 12:36
Berichten: 549
Woonplaats: Oosterbeek
Evers niet huilen,ik hoorde van joost dat jou scherm ook dun begind te worden.
Heb nog een GTR (zoals Joost heeft) in de aanbieding en een Revo2,beide met minder dan 4 uur.
De berg schermen groei hier de winkel uit dus moet ik helaas hier en daar wat wegdoen.
Prijzen fluister ik alleen in jou oor :o :o

groet, jacques

_________________
Afbeelding

Paramotorclub Holland

Tel: +31.(0)6.54632090



Skype Me™! Afbeelding



Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: Avond schermen testen bij Jacques en Eric
BerichtGeplaatst: 25 Jun 2013, 14:26 
Offline
Hoofd Moderator
Gebruikersavatar

Geregistreerd: 21 Mei 2009, 13:10
Berichten: 970
Woonplaats: Loosdrecht
Hoi Allemaal,

De tweede testvlucht heeft me doen besluiten de Scorpio te kopen.
In de uitgebreide handleiding staan nogal wat tips en aanwijzingen. Die wilde ik toch graag even uitproberen.
Mijn verslag hebben jullie al kunnen lezen.

Van een aantal kanten heb ik het advies gekregen om ook andere schermen uit te proberen, al was het alleen maar om het vergelijk. Niet alleen het advies, maar ook de uitnodiging!
Ik ben niet op alle uitnodigingen ingegaan, maar ik wil jullie daar wel heel hartelijk voor danken. Het mooie was, dat eenieder het betreffende scherm aanprees vanwege bepaalde kwaliteiten, maar een ander scherm zeker niet afkraakten. Het ging om het bredere beeld dat ik zou krijgen.

Inmiddels ben ik er wel achter, dat een bepaald scherm ook bij een bepaalde vlieger hoort.
Ik ben niet over één nacht gegaan, maar heb eerlijke adviezen gevraagd. Ook bij de fabriek.
Als fervente cross-country vlieger wilde ik graag een scherm, waarmee ik sneller zou kunnen vliegen zonder veel extra gas te geven.
Manoeuvreerbaarheid vond ik ook belangrijk, maar kwam echt op de tweede plaats.
Bij open trimmers wilde ik liever niet afhankelijk zijn van de tipsteering. Bij een eventuele motorstoring op 150m zou ik tijd en dus hoogte kwijt raken door te druk te zijn met de trimmers en de tokkelen.
Er zijn uiteraard meer schermen, die aan bovenstaande voldoen.
Ik heb gewoon een keuze gemaakt.

Als de nummers binnen zijn, dan ga ik naar Jacques toe om hem op te halen. Eigenlijk kan ik niet wachten.
Vandaag daarom maar snel verder gegaan met het schilderen van mijn huis, zodat ik straks mijn handen weer vrij heb.... :D

@Evers. Maar je geen zorgen hoor. De Scorpio is ook een PowerPlay. Ik blijf dus in de familie. In september stuur ik mijn Sting gewoon weer voor de "APK" naar de fabriek.
@Jacques. Bedankt voor de goede zorgen. Fijn, dat de tweede set katrollen er ook op zitten. Voor de rest, ik heb nog een hoge ophanging en dan is het tweede setje lekker.
@Sky. Gaaf, dat we dezelfde smaak hebben! Ik vind de kleuren zelf ook heel erg fris. Jij bent één van de weinige mensen die ik ken, die vanaf zijn geboorte letterlijk tussen de paramotors zit. Je moet dus een kenner zijn! ;)

Veel vliegplezier!!

Frankie Scorpio (Ik zal nooit zoals "Hassan" (Sebo) in het filmpje vliegt gaan vliegen. Wel al stiekem naar het smoke systeem van Nirvana gekeken....haha

_________________
PH-9C5
Fresh Breeze Thorix 130
Swing Powerplay Scorpio 26
Time flies: http://www.frankmoorman.nl
Afbeelding
Frank Moorman


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: Avond schermen testen bij Jacques en Eric
BerichtGeplaatst: 25 Jun 2013, 14:53 
Offline
Zeer actief lid
Gebruikersavatar

Geregistreerd: 21 Mei 2009, 12:36
Berichten: 549
Woonplaats: Oosterbeek
Frank schrijft;Wel al stiekem naar het smoke systeem van Nirvana gekeken....haha
Frank dan heb je de goede kleur gekozen,want bij de Fluid kleur zit een gratis Smoke systeem :mrgreen:
dat heeft toch elke goede Turk :lol:
veel mooie rookuren toegewenst met je mooie aankoop.
Sportieve gr, jacques/Sky


Je hebt niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.

_________________
Afbeelding

Paramotorclub Holland

Tel: +31.(0)6.54632090



Skype Me™! Afbeelding



Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: Avond schermen testen bij Jacques en Eric
BerichtGeplaatst: 25 Jun 2013, 15:19 
Offline
Hoofd Moderator
Gebruikersavatar

Geregistreerd: 21 Mei 2009, 13:10
Berichten: 970
Woonplaats: Loosdrecht
Zij, die nooit bij Jacques geweest zijn weten niet, dat dit heerlijk naar vanille ruikende sigaartje (en dat zeg ik als fel antiroker!) het handelsmerk van Jacques is.
Ooit op het veld aan FlyMenno gevraagd of zijn motor net bij Jacques geweest was. We roken het....
Heerlijk!!!
De lucht brengt je in vliegstemming...Moods!

Ik neem geen doosje mee, het is exclusief van en voor Jacques.

Maar wellicht ga ik zelf voor een beetje rook zorgen.

Afbeelding

Veel vliegplezier,

Frank

_________________
PH-9C5
Fresh Breeze Thorix 130
Swing Powerplay Scorpio 26
Time flies: http://www.frankmoorman.nl
Afbeelding
Frank Moorman


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: Avond schermen testen bij Jacques en Eric
BerichtGeplaatst: 25 Jun 2013, 15:29 
Offline
Zeer actief lid

Geregistreerd: 21 Mei 2009, 14:09
Berichten: 210
Neem dan deze rook:


http://www.youtube.com/watch?v=JFB4DfxBPs8

Mooi rood is niet lelijk


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
De berichten weergeven van:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen Op dit onderwerp reageren  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Er zijn geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag geen bijlagen plaatsen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertaling door phpBBservice.nl.