Paramotor forum.NL

Registreren kost een minuut. Registration takes one minute.
Het is nu 27 Apr 2024, 11:19

Alle tijden zijn UTC


Forumregels


De bedoeling van dit gedeelte is om in aanleg te discussiëren over de verschillende types uit onbaatzuchtigheid.

Berichten van ik bied aan, te koop bij mij etc. horen thuis in het gedeelte commercieel.



Nieuw onderwerp plaatsen Op dit onderwerp reageren  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel: DULV or NOT?
BerichtGeplaatst: 17 Sep 2013, 17:19 
Offline
Startend poster
Gebruikersavatar

Geregistreerd: 27 Okt 2009, 19:12
Berichten: 4
Ben op zoek naar iets anders, liefst niet spiksplinternieuw (crisis hè). Gewoon 1 scherm for all.
Geen reflex, geen trimmers. Een hybride noemen ze dat. Ik vlieg nu op een Swing Mistral 4.28 EN-B (DHV1-2), én DULV. Het schijnt dat dat verplicht is in Nederland alhoewel dit niet duidelijk is. Een ander topic gaat hier al over. Jacco is het trouwens aan het uitzoeken.
De Mistral 4.28 gebruik ik vaak, zowel hier met motor, maar ook in de bergen, bevalt uitstekend. Maar deze Mistral is aan vervanging toe, heeft nogal wat vluchten gemaakt. Haast heb ik niet, ik laat 'm gewoon nog keuren.
Maar als een vervangend scherm idd DULV moet hebben dan zou een Skywalk Scotch kunnen of een Advance Epsilon. Helaas heeft Swing geen Mistral 4 meer liggen. (De M5 klopt niet qua gewicht, de M6 heb ik al maar heeft geen DULV, de M7 kan ik niet betalen).
Is DULV niet meer verplicht, dan volstaan natuurlijk vele schermen, zoals een Nova-Mentor3.

Maar als ik toch op zoek moet naar een ander DULV gecertificeerd EN-B scherm, heeft er iemand dan nog suggesties? (geen EN-C). Btw, die Mistral6 wil ik wel ruilen ;)
Hans Stegers, PH-8U2

_________________
PH-8U2, Hans Stegers, Pap-Top80, Swing Mistral4


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: DULV or NOT?
BerichtGeplaatst: 18 Sep 2013, 07:01 
Offline
Zeer actief lid
Gebruikersavatar

Geregistreerd: 21 Mei 2009, 12:26
Berichten: 206
Woonplaats: Purmerend
Een scherm dat ik je dan aan kan raden is de Ozone Rush Power.
http://www.flyozone.com/paramotor/en/pr ... ower/info/

Heerlijk scherm om lekker vrij mee te vliegen in de bergen en heeft DULV voor de motor.
Scherm heeft wel trimmers, maar deze kun je locken indien je er geen gebruik van wil maken.


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
De berichten weergeven van:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen Op dit onderwerp reageren  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Er zijn geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag geen bijlagen plaatsen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertaling door phpBBservice.nl.