Hoi Jurg, je kunt wel proberen reclame te maken voor je forum, maar je kun het beter hier plaatsen
want hier wordt veel meer gelezen en is Landelijk bekender, dus zet ik het even hier voor je neer als goede vriend
Maar we willen vooral wat meer filmpjes zien,doen eens je best
kopie van Jurgforum;
Vandaag weer een bijzondere vliegdag gehad. Smorgens om 0500 t bedje uit en 5 minuten rijden naar het startveld. Een groot veld net buiten de stad. De bedoeling was om met wat lokale vliegers een trip te gaan maken waarbij we eerst over de brug van de river Kwai zouden vliegen. Nadat sommige een aantal misstarts hadden gemaakt met nul wind( hier worden de bokken van de schapen gescheiden
viel de groep eigenlijk uit elkaar en zijn er een drietal groepjes gevormd die elk hun plan trokken. Al met al een mooie ervaring, al vind ik persoonlijk dat er veel ophef over de brug word gemaakt. Ik had me er iets meer van voorgesteld. Maar geweldig om hier te vliegen, stukken tussen de bergen, dan weer vlak land en veel water. Dit alles gecombineerd met een super sfeertje maken het een fantastische reis.
Morgen om 0500 weer eruit en nog een keer een paar uurtjes vliegen. Daarna stappen we in de auto en rijden we naar een plaats waar we de rivier ingegooid worden en 1,5 uur met de stroom mee drijven. Waarschijnlijk is er ook nog een mogelijkheid om tussen de bergen door te vliegen, maar de uitwijkplaatsen zijn miniem en we moeten het veilig houden. Anders is het ook niet erg,een dagje niet vliegen en even lekker relaxen.
De dames die mee gegaan zijn vermaken zich ook geweldig dus alles helemaal toppie. 1 nadeel: ze zijnh ier nogal klein, dus ik moet gebukt onder de douche staan.
Ach ja als het meer niet is......
Sportieve groet, jacques