Beste paramotorvliegers,
Velen van ons hebben een brief van het NLR ontvangen met vragen over onze vliegbewegingen.
Ik heb zojuist telefonisch contact gehad met de opsteller van de brief, de heer Hans Post. Het was niet de bedoeling, dat deze brief bij Paramotor-eigenaren terecht gekomen zou zijn. We hebben immers geen MLA's maar Paramotors. We hoeven dus geen antwoord te geven op de vragen. We kunnen de brief als "niet verstuurd" beschouwen. Er was overigens ook geen verplichting. Het delen van informatie gaat op vrijwillige basis.
Tijdens het gesprek bleek, dat er veel onduidelijkheid was over onze luchtsport. We hebben het ook over de knelpunten (start- en landingsmogelijkheden) gehad. Zonder er hier verder op in te gaan kan het voor vlieg lastig zijn om aan te geven hoeveel ze daadwerkelijk vliegen.
Ik heb mijn gegevens aan Hans doorgegeven voor eventuele toekomstige initiatieven. Hij kan mij dan direct benaderen.
Tot zover weer.
Veel vliegplezier,
Frank
_________________ PH-9C5 Fresh Breeze Thorix 130 Swing Powerplay Scorpio 26 Time flies: http://www.frankmoorman.nl
 Frank Moorman
|