Hoi Pim,
Ook van de financiƫle constructies binnen de KNVvL heb ik geen verstand. Dit is een hoofd bestuurs aangelegenheid. Ik kan daar de vraag wel stellen, maar het antwoord, welke dan ook, geeft ons natuurlijk geen vrijbrief. Het zou antwoord kunnen geven op een (terechte) irritatie.
Bekijk het eens landelijk. Elk weekend worden er heel veel agenten ingezet om voetbalwedstrijden in goede banen te leiden. Soms heeft het absoluut niets met voetbal te maken. Kost enorm veel geld. Het is niet alleen een gedoogbeleid. Het wordt geaccepteerd. Waarom wordt een simpele luchtsport als snorvlieger, die zichzelf volledig financieel bekostigd en waarvoor geen gemeenschapsgeld nodig is door de overheid juist tegengewerkt?
Er komen veel vragen op me af, die ik graag allemaal zou willen beantwoorden. De focus ligt bij mij nu echt op de start- en landingsmogelijkheden. Hier komt erg veel tactiek en strategie bij kijken. Acht provincies hebben de deur dichtgegooid en vier willen nu verder in overleg. Een overleg, dat al meer dan een jaar geduurd heeft en tot niets geleid heeft. Er zit druk op de ketel. Er moet een goede oplossing komen. En die moet in principe uit de provincies komen. Die hebben immers het beleid over luchtvaart gekregen. Het dichtgooien van een deur heeft alleen niets met beleid te maken. Termen als "ik wil het niet" horen niet bij beleidsmakers. Ditzelfde zien we ook bij Terlet terug. Om hier fatsoenlijk mee om te gaan is lastig, maar de enige mogelijke weg.
Tot zover, de passagiers wachten op me.
Groetjes,
Frank
_________________ PH-9C5 Fresh Breeze Thorix 130 Swing Powerplay Scorpio 26 Time flies: http://www.frankmoorman.nl
 Frank Moorman
|