Paramotor forum.NL

Registreren kost een minuut. Registration takes one minute.
Het is nu 28 Mrt 2024, 11:38

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen Op dit onderwerp reageren  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel: Info mbt TUG-aanvraag provincie Brabant.
BerichtGeplaatst: 11 Okt 2013, 18:12 
Offline
Zeer actief lid

Geregistreerd: 21 Mei 2009, 14:09
Berichten: 210
Sinds 1 september j.l. zijn de werkzaamheden m.b.t. o.a. TUG ontheffingen (i.v.m. reorganisatie) overgegaan naar de Omgevingsdienst Midden- en West-Brabant.


Mevrouw Keller zal voortaan de ontheffingsprocedure behandelen. De aanvraag om ontheffing zal voortaan gemaild moeten worden naar onderstaand mailadres en/of naar Meldingtug@brabant.nl De aanvraag hoeft niet meer per post te worden verzonden.


met vriendelijke groet,


Boudewijn Sonnenberg


Provincie Noord-Brabant


073-6808582





Elly Keller

Afdeling Industriële Omgeving

Vergunningverlener



Omgevingsdienst Midden- en West-Brabant
Spoorlaan 181
5038 CB Tilburg
Postbus 75
5000 AB Tilburg

Telefoon: 013 206 05 13

E-mail: e.keller@omwb.nl

Website: www.omwb.nl



cid:image001.jpg@01CE6364.D9B7BDA0


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: Info mbt TUG-aanvraag provincie Brabant.
BerichtGeplaatst: 11 Okt 2013, 20:32 
Offline
Zeer actief lid

Geregistreerd: 21 Mei 2009, 14:09
Berichten: 210
Ik zal volgende week navraag doen of dit voor de gehele provincie Brabant geldt....


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: Info mbt TUG-aanvraag provincie Brabant.
BerichtGeplaatst: 12 Okt 2013, 10:38 
Offline
Zeer actief lid

Geregistreerd: 21 Mei 2009, 14:09
Berichten: 210
Pim,

Noord-Brabant dient gelezen te worden als Brabant.
Zuid-Brabant heet tegenwoordig België, maar dan moet ik weer even de geschiedenisboeken in om eea na te lezen :ugeek:

Overigens ben ik wel blij met je helikopterview, vond de sprong naar de afdeling in Tilburg ook al merkwaardig.... :roll:

Ter info:
Met een bevolkingsdichtheid van 501/km² is Noord-Brabant bovengemiddeld verstedelijkt.
De verstedelijking is in het midden van de provincie het grootst, waar de 'vlieger' (de stedenrij Breda, Tilburg, Eindhoven en 's-Hertogenbosch) zich bevindt, voor de rest is het een landelijke provincie.
Meer op:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Noord-Brabant


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: Info mbt TUG-aanvraag provincie Brabant.
BerichtGeplaatst: 15 Okt 2013, 11:25 
Offline
Zeer actief lid

Geregistreerd: 21 Mei 2009, 14:09
Berichten: 210
De uitleg:

Voor wat betreft dat de omgevingdienst Midden- en West-Brabant deze ontheffingen afhandelt is in opdracht van de provincie. Enige tijd geleden is in Den Haag bedacht dat er uitvoeringsdiensten moesten komen, dit is bij ons in juni van dit jaar voor de OMWB gerealiseerd. De provincie heeft verschillende taken hierheen gebracht waaronder het afgeven van TUG ontheffingen en heeft de Omgevingsdienst volledig gemandateerd (overigens ben ik een voormalig provincie medewerker).

www.omwb.nl


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: Info mbt TUG-aanvraag provincie Brabant.
BerichtGeplaatst: 01 Nov 2013, 00:10 
Offline
Zeer actief lid

Geregistreerd: 21 Mei 2009, 14:09
Berichten: 210
@Pim: toevallig D66er?

EINDHOVEN (ANP) - De D66-fractie in de Provinciale Staten van Noord-Brabant wil dat de provincie een andere naam krijgt. Om dit voor elkaar te krijgen, is donderdag een initiatiefvoorstel ingediend. D66 vindt dat Brabant volstaat en dat het woord 'Noord' wel weg kan.

,,Het is een nieuwe maar vertrouwde naam die beter past bij onze identiteit. Hiermee gaan we ons nog zelfbewuster richten op onze uitdagingen richting Europa en de rest van de wereld'', zegt initiatiefnemer Jeroen Hageman.

Volgens D66 wijst onderzoek van Ipsos uit dat 52 procent van de inwoners zich meer Brabander voelt dan Noord-Brabander terwijl maar 14 procent zich meer Noord-Brabander voelt.

Hageman: ,,Het is toch vreemd dat als bijna iedereen de naam Brabant gebruikt, we blijven vasthouden aan die formele naam Noord-Brabant? We zien dat ook de provincie zélf, in al haar eigen beleidsstukken de naam Brabant hanteert."

[b]Behalve het provinciehuis, google maar een op TUG Brabant en wat staat er bovenaan de pagina?... idd Noord-Brabant :shock: :roll: :shock: :roll: :shock: :roll:


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: Info mbt TUG-aanvraag provincie Brabant.
BerichtGeplaatst: 03 Nov 2013, 14:14 
Offline
Zeer actief lid

Geregistreerd: 21 Mei 2009, 14:09
Berichten: 210
Hoi Pim,

Ik heb helemaal geen punt/mening in deze discussie.
Zoals iemand reeds eerder gezegd heeft, is dit forum een soort café voor paramotorvliegers...niet helemaal waar vind ik, want soms staan er wel hele serieuze zaken die men niet in een aan de troog in een café behandeld.
Je uitspraken en reactie's vind ik vaak heel humoristisch, soms een tikkeltje te langdradig en dit verslapt dan weer de aandacht van het onderwerp.

So "no bad feelings" over dit onderwerp Noord-Brabant, vind het alleen grappig dat men zich druk maakt over een provincie en dan ook nog ééntje onder de rivieren ;)

"Houdoe" 8-)


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: Info mbt TUG-aanvraag provincie Brabant.
BerichtGeplaatst: 05 Nov 2013, 11:34 
Offline
Zeer actief lid

Geregistreerd: 21 Mei 2009, 14:09
Berichten: 210
Sorry ik had weer eens gezopen en mijn zin klopte van geen kilometer:

Zoals iemand reeds eerder gezegd heeft, is dit forum een soort café voor paramotorvliegers...niet helemaal waar vind ik, want soms staan er wel hele serieuze zaken in die men niet aan de "toog" in een café behandeld.

A-men. :roll:


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
De berichten weergeven van:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen Op dit onderwerp reageren  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Er zijn geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag geen bijlagen plaatsen

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertaling door phpBBservice.nl.