Welkom terug!
Waarom helemaal Oman???
Je hebt dus nog geen eigen set neem ik aan?
Motorvermogen en schermgrootte moeten in verhouding staan tot je gewicht en fysieke gesteldheid.
Techniek is idd anders dan bij vrije vlucht, vooral het starten..achterover hangend en rennend als "roadrunner" en niet voorover hangend en gasgeven, zodat je motor je de grond in drukt.
Afgelopen weken heb ik iemand uit Gelderland geholpen met wat theorie problematiek en die is geslaagd
Aanrader zijn de vrij te downloaden theorie lessen+ het boekje van Thijs Versloot, als je dan de oefen-theorievragen snapt dan ben je voor 80% geslaagd.
Hierna komen de volgende uitdagingen oa waar te lessen, tegen welke prijs en voorwaarden, eigen materiaal of schoolmateriaal en nieuw of gebruikt materiaal, want de prijzen zijn nog steeds hoog te noemen.
Volgende week wordt het langzaam beter weer, neem aan dat je niet meer in Oman bent of gaat???
Mocht het gras droog zijn en de wind niet te sterk dan moet je maar eens laten zien wat je kunt mbt groundhandling, dan zal ik je mijn ervaring met diverse scholen vertellen
Rond jou woonplaats vliegen iig genoeg mensen.
Mvg!