Paramotor forum.NL

Registreren kost een minuut. Registration takes one minute.
Het is nu 28 Mrt 2024, 12:32

Alle tijden zijn UTC


Forumregels


Standaard worden er 2 theorie-examens Snorvliegen per jaar gehouden.

In april en in oktober/november.



Nieuw onderwerp plaatsen Op dit onderwerp reageren  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Titel: Frank Moorman is GESLAAGD !
BerichtGeplaatst: 18 Mei 2009, 11:53 
Offline
Hoofd Moderator
Gebruikersavatar

Geregistreerd: 15 Mei 2009, 23:25
Berichten: 375
Woonplaats: Twello
Hoi Allen,

Paramotor vliegen stond al geruime tijd op zijn verlanglijstje.
Woensdag jl. was het dan zover voor Frank Moorman, alias 'Cook'.

Hij is GESLAAGD !!

Wij wensen hem vele fijne vluchten, en happy landings.

Groet,
Alfred

Afbeelding
Afbeelding

Geplaatst: Vr 13 Mrt, 2009 19:58:11 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Gefeliciteerd Frank! Vliegse!

Bij ons in de buurt is het normaal dat degene die net z`n brevet heeft gehaald een tochtje organiseerd!
Compleet met tap en buffet! Misschien is het leuk als dat overwaait naar omgeving vinkeveen!

Groetjes Wilfred en Marijke

Yes, Frank, gefeliciteerd.

Ik neem er vast 'n tapje op.

En hoop me snel aan te sluiten.

Afbeelding
Groet,

Louis

Frank,

Grote klasse, je vlucht was werkelijk perfect. Ik ben jaloers op je o.a. gevlogen ,, achtje ,, en je perfecte landingen

Ook je schermbeheersing is zeer goed.

Geniet ervan,

Greetzzz,

Yvin.

_________________
Si vis pacem para bellum.







Terug naar boven


Evert-Jan



Geregistreerd op: 28 Mei 2008
Berichten: 58
Woonplaats: Ede
Geplaatst: Za 14 Mrt, 2009 21:33:07 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Nog vele fijne en mooie vluchten gewenst.
Gefeliciteerd met je brevet.

Groeten,

Evert-Jan

Terug naar boven


Cook



Geregistreerd op: 30 Dec 2007
Berichten: 66
Woonplaats: Loosdrecht
Geplaatst: Zo 15 Mrt, 2009 20:26:10 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Hoi Allemaal,

Hartelijk dank voor alle mooie reacties. Geweldig om te zien, dat de paramotorwereld zo meeleeft.
Louis, je bent echt een kunstenaar. Maar ja, dat wisten we natuurlijk ook. De hint, die je me in Spanje gaf (gebruik van A-risers bij het voorwaarts opzetten van het scherm) heb ik met bij grondoefeningen goed gebruikt.

Wilfed en Marijke. Tradities mogen niet gebroken worden. Een biertje vind ik erg lekker en sinds Louis heb ik mijn eigen huismerk...

Bertrand, hartelijk dank voor je felicitaties!

Yvin en Alfred, het was een heerlijke dag, die met een brevet afgesloten werd. Op een examen moet je wat laten zien, maar toch ook weer veel van jullie geleerd. En dat in een sfeer, zoals die bij deze sport hoort! Heerlijk.

Evert-Jan, zo ongeveer samen begonnen. Je was me een paar maanden voor met het brevet. Top! Jij ging door in de vrieskou. Ga ik volgende winter ook doen hoor!

Tsja, de opleiding is achter de rug, maar het leerproces houdt natuurlijk nooit op.
Ik zou erg graag een tip willen geven aan de nieuwe paramotorvliegers onder ons. Een paar weken geleden toen Eric Wierenga en István Molnar de shop openden in Houten heb ik een oefen harnasje gekocht. Daar ben ik met mijn scherm mee aan de slag geweest. Dat heeft echt het verschil gemaakt. In oktober zijn we een weekje naar Spanje geweest om lekker te vliegen. Ik heb daar heel veel geleerd, maar ik zat daar ook tegen een muur aan te werken. Ik wilde misschien wel te graag. Ik was naar mijn mening nog niet ver genoeg met schermbeheersing. Daardoor startte ik te wild en meer op kracht dan souplesse. Het weer was ook niet altijd even makkelijk. Te veel of juist helemaal geen wind.

Met het oefenharnas en mijn scherm ben ik lekker uurtjes bezig geweest en dan heeft zich dubbel en dik terug betaald.

Bij deze wil ik István (lieropleiding), Jacques en Eric ook graag hartelijk danken voor de fijne, gedegen en veilige opleiding. Zij die mij kennen weten, dat ik wat meer met de luchtvaart te maken heb. Safety first en dat staat hoog in het vaandel.

Ik hoop, dat we elkaar veel gaan zien en vele mooie vluchten mogen gaan maken!! Ik zie er naar uit!

Groetjes,

Frank

Terug naar boven


FlyMenno



Geregistreerd op: 07 Mrt 2008
Berichten: 6
Woonplaats: Lunteren
Geplaatst: Di 17 Mrt, 2009 08:52:56 Onderwerp: FRANK PROFICIAT!!

--------------------------------------------------------------------------------

Hey Frank, van harte gefeliciteerd met je brevet, helemaal super!!

Groet,

Menno

Terug naar boven


Bert van der Goot



Geregistreerd op: 22 Sep 2008
Berichten: 2
Woonplaats: Barneveld
Geplaatst: Di 17 Mrt, 2009 10:39:37 Onderwerp: GEFELICITEERD

--------------------------------------------------------------------------------

Hoi Frank,

Ook van mij van harte gefeliciteerd met het behalen van je brevet. Komt deze naast de anderen in een mooi lijstje aan de muur...?

Veel mooie en veilige paramotoruurtjes gewenst en hopelijk treffen we elkaar weer eens in of boven een weiland.

Hartelijke groet,
Bert van der Goot

Terug naar boven


Jacques



Geregistreerd op: 01 Nov 2007
Berichten: 260
Woonplaats: Oosterbeek 0263513551
Geplaatst: Wo 18 Mrt, 2009 16:59:40 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Die Frank,
Ik wist niet dat je al zoveel vrienden had,maarja het is te begrijpen,je bent net zo toffe peer als Erwin, ja die ken je nog niet,maar dat zal niet lang meer duuren.
Goed gedaan man!! het was een genot om met je samen te werken.
Hoop je nog vaak te zien.

Jacques

_________________


http://www.paramotorclub.nl

Terug naar boven


Cook



Geregistreerd op: 30 Dec 2007
Berichten: 66
Woonplaats: Loosdrecht
Geplaatst: Vr 20 Mrt, 2009 18:05:18 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Hoi Menno en Bert,

Bedankt! Het zal een mooi vliegjaar gaan worden, dus ik tref jullie zeker ergens aan op een veld of op 140.000.
Bert, ja hij komt er weer naast te hangen

Hoi Jacques,

Mooie woorden. Bedankt! Wat moet ik daar nog op zeggen.
Als iemand een uiterst relaxte instructeur zoekt, die je heel veel kan leren....
Precies, zoals het paramoteuren gedaan moet worden. Lekker relaxt, maar wel "on the ball".

Over leren gesproken. Het echte leren begint nu pas. Ik kijk dan ook erg uit naar alle leuke vluchten, die ik hopelijk met zoveel mogelijke andere vliegers kan gaan maken.

Tot gauw!

Frank

_________________
Happy landings,

Groet,

Alfred.

Afbeelding

Skype Me™! Afbeelding


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
De berichten weergeven van:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen Op dit onderwerp reageren  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Er zijn geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag geen bijlagen plaatsen

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertaling door phpBBservice.nl.