@Pim.
Hallo Pim, zelf reddend lijkt mij hier nu gewoon van toepassing. In dit geval: bij vragen of onduidelijkheden vragen stellen aan
(z)(m)eer ervaren vliegcollega's en gebruik maken van hun adviezen of kennis.
Zoals ik in m'n eerste bericht aangaf ben ik in opleiding, (ik ben nog maar heel kort geleden begonnen en nog niet airborne

).
Ik heb nog geen ICAO-kaart in m'n bezit. Ik zal er morgen meteen 1 halen. Gezien het feit dat het bijna een kwart eeuw geleden is dat ik er 1 in handen had hoop ik dat er nog wat parate kennis in de bovenkamer verstopt zit.
Wat ik inmiddels heb gedaan is het hele internet afgespeurd en om me heen gevraagd, verbazend is dat ik dan alleen maar tegenstrijdige antwoorden vind en hoor. Daarnaast is de informatie die ik op het internet heb gevonden misschien wel verouderd.
Aangezien jij al ervaren bent, heb jij de meest recente ICAO-kaart wel in je bezit en zal je kennis van zaken ook wel wat parater zijn dan die van mij.
Zou je met behulp hiervan mij misschien haarfijn uit kunnen leggen hoe het nu exact in elkaar zit?
Mijn dank zou groot zijn in dit geval, en misschien van anderen ook wel gezien het feit dat niemand tot nu toe exact kan vertellen hoe het precies zit.