Geregistreerd: 21 Mei 2009, 13:10 Berichten: 970 Woonplaats: Loosdrecht
Beste Snorvliegfilmkijkers,
De film duurt 11 min en 9 seconden. Er staan voornamelijk beelden in van de omgeving van Basse-Ham. Mijn camera had ik boven het veld ook aanstaan, maar het was zo druk soms, dat mijn hoofd niet langer dan een halve seconde stil kon houden. Toch heb ik wal beelden tijdens de starts en landingen toe kunnen voegen. Tevens ook wat foto's er in gezet. Erg leuk is ook het gedeelte waarin Erwin, Patrick en ik een geplande buitenlanding maken op een heuvel. Een gevoel, dat de astronauten op de maan ook gehad moeten hebben. Stel, dat je na de landing de motor niet meer gestart krijgt..... Frankrijk is een luchtvaartminnend land. Dat bleek om bij de uitleg over vliegregels. Formeel moet je op 150m vliegen, maar als je dat niet doet, doe dat dan niet boven gebieden waar mensen wonen, vee staat of dat op op een andere manier verstorend bezig bent. Gewoon gezond verstand gebruiken dus.
De video zet ik ook onder het kopje "Algemeen/I was @ Basse-Ham".
als je geen video frame ziet.
Veel kijk- en daarna ook veel vliegplezier,
Frank
_________________ PH-9C5 Fresh Breeze Thorix 130 Swing Powerplay Scorpio 26 Time flies: http://www.frankmoorman.nl Frank Moorman
Geregistreerd: 21 Mei 2009, 14:13 Berichten: 58 Woonplaats: Bennebroek
Mooie film Frank! En ja, wat een top weekend was het weer!! Prachtig om een weekend lang met zoveel medegekken door te brengen. Ik geniet nog steeds na!
Gebruikers in dit forum: Er zijn geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten