Paramotor forum.NL

Registreren kost een minuut. Registration takes one minute.
Het is nu 27 Apr 2024, 11:10

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen Op dit onderwerp reageren  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Titel: 3D Zeilen
BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011, 20:04 
Offline
Hoofd Moderator
Gebruikersavatar

Geregistreerd: 21 Mei 2009, 13:10
Berichten: 970
Woonplaats: Loosdrecht
Beste snorrers,

Er is al meer over 3D gesproken op dit forum, waaronder door Roger.
Inmiddels ben ik de trotse bezitter van een GoPro HD 3D set. Inderdaad, een tweede GoPro camera aangeschaft en wat toebehoren plus de 3D set.

Ik ben al een week aan het experimenteren. Zowel vanuit de lucht met paramotors, in het bos door smalle paadjes op de ATB en op de zeilboten van mijn kids (beide wedstrijdzeilers in de Splash klasse).
Er zit een stijgende lijn in de kwaliteit. Het valt niet mee om een goed scherp 3D beeld te krijgen. Ik heb vandaag een stukje van het zeilen op YouTube gezet. De video is in volledig HD gemaakt (1080p). Als je een mooi scherm hebt, zoals een iMac....
De video komt in 3D ("Rood/Cyan" brilletje nodig). Klik op 1080p en maak het scherm groot.
Je kunt de video op diverse manier bekijken. Ook in 2D, maar dan maak je alleen kennis met mijn zoon Kaj (16) en Dochter Nynke (14).
Het gaat natuurlijk om de 3D versie, waarmee ik ook mooie snorvliegfilms wil gaan maken.

In het menu (rechtsonder de video op YouTube) kun je een keuze maken. Heb je een "Rood/Cyan" brilletje. Meteen opzetten.
Niet alle stukken zijn mooi en scherp, maar er zitten hele mooie 3D fragmenten bij. Pas op voor de giek, die kun je zomaar tegen je hoofd aan krijgen....hahaha

De camera's zitten in een waterdicht huis met ene zuignap achter op de spiegel bevestigd.

Ik moet nog heel veel leren. Inmiddels ook al veel tips van Roger gekregen. Hoe meer tips hoe beter het wordt.

http://www.youtube.com/watch?v=euIspb3mIno

Groetjes,

Frank

_________________
PH-9C5
Fresh Breeze Thorix 130
Swing Powerplay Scorpio 26
Time flies: http://www.frankmoorman.nl
Afbeelding
Frank Moorman


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
De berichten weergeven van:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen Op dit onderwerp reageren  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Er zijn geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag geen bijlagen plaatsen

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertaling door phpBBservice.nl.