Ja, ik probeer met zoveel mogelijk rekening te houden en het goed in te schatten. Nu veel werken en stage, momenteel vrijwel niet uit oud gewoon thuiszuipe met vrienden haha (stukke goedkoper) en sparen sparen sparen om te kunnen doen wat ik wil doen! En dat is vliegen
Tim,
1- Houd binnen je sommetjes rekening met een krakenpotje. En ga niet marginaal te werk.
2-Vermijd bij het vliegen overbodige risico’s en hoogmoed.
De optelsom van 1) en 2) kan vliegen in andere oorden mogelijk maken. Of een noodzakelijke reparatie aan/vervanging van prop of vleugel.
En weet je je studententijd als paramotorvlieger financieel te overleven, dan wacht jou een mooie toekomst.
Kan me nog heugen dat ik als student in m’n vrije tijd studeerde. Heb in die periode heel wat overlandkilometers en meters bier afgelegd.
Bijbeunbaantjes realiseerden de nodige zweefvliegstarts. Een weekendje rond de bierpomp kostte meer dan ’s zaterdags en ’s zondags vliegen.
Met lotgenoten heb ik op het Binnenhof ooit nog staan demonstreren. Tegen de introductie van het collegegeld.
Heb uit de verslagen van m’n kinderen begrepen dat over de jaren de consumptie ongewijzigd is gebleven. Logisch, want er kan niet meer door die slokdarm naar binnen worden gegoten. Ook hier geldt vol is vol.
Verstand komt met de jaren. Zou er toch nog op de studietoelage verder bezuinigd kunnen worden?