Ja,als het zo makkelijk was

dan ken ik er nog wel een paar
We zijn ooit in de jaren 90 ilegaal begonnen en dat ging eigenlijk beter als nu.
Nu zijn we zogenaamd Legaal maar niet voor idereen valt het me een veldje te krijgen.
Voorbeeld; Het wegnet is vrij om te begaan zo ook het luchtruim,alleen wil je het legale luchtruim inkomen
dan moet je dat met de provincie regelen om die stomme 150 meter te overbrugenom in het legale luchtruim te komen..Er zijn twee mogenlijkheden (tug)hiermee mag je twalef starts(dagen)per jaar gebruik van maken,of een luchhavenregeling(denk nu niet gelijk aan startbanen en baanvrelichting)zoals de nitwitten denken als ze jou onwerpbesluit in de krant lezen
Alle tuinkabauter en geitewolle-sokken komen in rep en roer om het jou onmogenlijk te maken.
Argumenten als;

...mijn hond kan niet meer plassen als jij gaat vliegen,staat al zwart op wit,of
mijn koek duft het deurtjevan de klok niet meer te openenals jij gaat vliegen is ook een leuke,enz...enz.
Dus als je niet van veel weerstand houd dan kun je beter lekker gaan fietsen,dit kost je minder ergenis.
Maar je kunt ook geen slapende honden wakker gaan maken door gewoon weer lekker ilegaal te gaan vliegen naar je opleiding.
Nou sterkte met overwegen
groet,jacques
http://www.omroepgelderland.nl/web/Prog ... VRIJER.htm