Paramotor forum.NL

Registreren kost een minuut. Registration takes one minute.
Het is nu 28 Mrt 2024, 09:13

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen Op dit onderwerp reageren  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel: Info gezocht provicie Groningen
BerichtGeplaatst: 24 Apr 2015, 09:15 
Ik heb altijd al (wie niet :)) de droom gehad om zelf te kunnen vliegen maar de kosten hebben me altijd aan de grond gehouden. Naast de kosten hou ik van vrijheid en zelfstandigheid. Sinds kort ben ik erg geinteresseerd geraakt in paramotors omdat die eigenlijk voldoen aan al mijn eisen.

Korte achtergrond: Ik ben Herman, 34 jaar, ITer en vlieg al sinds mijn 16e met RC vliegtuigen en helicopters. Ik heb ervaring met parafoils (komt aardig in de buurt :)) en ben ook dol op powerkites. Sinds een tijdje vlieg ik ook FPV en die beleving is super.... maar er mist iets....

Ik zou graag eens een keer praten met mensen uit de buurt (Groningen) over de mogelijkheden en kijken of het me wat lijkt. Ik zie af en toe een paar vliegen in de buurt dus ze zijn er hier wel. Wie kent er mensen in Groningen die een keer wat willen laten zien van hun hobby? Ik weet dat er scholen zitten in Friesland dus dat is een alternatief.

Qua uitrusting (2e hands) past het in het budget maar ik kan niet een goed beeld krijgen wat de totale kosten van een opleiding zijn. Kan iemand een (grof) bedrag noemen van de totale opleidings kosten als je zelf de uitrusting regelt?

Ik hoop dit jaar nog met het verzamelen van de spullen te beginnen zodat ik volgend jaar kan beginnen met het lessen. Uiteraard wordt er pas iets gekocht na een goed gesprek met verschillende piloten :)


Naar boven
  
Met citaat reageren  
 Titel: Re: Info gezocht provicie Groningen
BerichtGeplaatst: 08 Okt 2015, 20:43 
Offline
Zeer actief lid
Gebruikersavatar

Geregistreerd: 19 Jul 2013, 21:27
Berichten: 50
Woonplaats: Winsum (Groningen)
Moi Herman, wat laat antwoord. Door omstandigheden ben ik een tijd niet op het Forum geweest. Wanneer je nog geen antwoord hebt en/of even met een andere geïnteresseerde oet Grun'n wil praten, dan stuur mij maar een mail bcklompsma<at>gmail.com .

_________________
Berend

Vertel mij en ik vergeet
Laat me zien en ik onthoud
Laat me doen en ik begrijp


-CONFUCIUS-


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
Met citaat reageren  
De berichten weergeven van:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen Op dit onderwerp reageren  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Er zijn geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag geen bijlagen plaatsen

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertaling door phpBBservice.nl.