Paramotor forum.NL

Registreren kost een minuut. Registration takes one minute.
Het is nu 13 Mei 2024, 20:18

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel: Delta- en Parapente Beurs 2010
BerichtGeplaatst: 28 Nov 2009, 12:38 
Offline
Startend poster

Geregistreerd: 26 Nov 2009, 15:02
Berichten: 4
Paramoteurs,
Kennelijk ben ik niet helemaal duidelijk geweest in mijn berichtgeving. De bedoeling die ik heb om de 19e Delta- en Parapente Beurs te organiseren, dit maal in UITHOORN op 7 februari 2010, is geen andere als dat er tot voor kort in en op de Plus5 beurs werd gedaan.
Dat ik daarnaast nog activiteiten ontplooi en heb gedaan richting scholieren, staat daar compleet los van.
Laat je verrassen in een gezellige en ontspannen sfeer, waar alle relevante partijen zich kunnen presenteren, en kom op 7 februari naar Uithoorn (naast het Connexxion-busstation).
Let op de aankondiging in de aankomende B-lijn, en op de E-lin, en Paramotor Forum.
Met vriendelijke groet,
Paul van Roekel


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: Delta- en Parapente Beurs 2010
BerichtGeplaatst: 28 Nov 2009, 17:45 
Offline
Zeer actief lid
Gebruikersavatar

Geregistreerd: 21 Mei 2009, 12:36
Berichten: 549
Woonplaats: Oosterbeek
Inderdaad Paul,

Je bent niet helemaal duidelijk geweest,het blijkt dat jij de VRIEND van XXXXX bent,kijk zelf maar;
http://vimeo.com/groups/26885.
Het is je goed recht vrienden met hem te zijn uiteraard.

Wij zijn zelf ook bezig met een initiatief om de beurs in Wageningen voort te zetten. De organisatie is hier momenteel druk mee bezig. Binnenkort volgt meer.

Snel horen jullie hier meer over,dat neemt niet weg dat ik je veel plezier toewens op het XXXXXXfeest.

Groet, jacques

_________________
Afbeelding

Paramotorclub Holland

Tel: +31.(0)6.54632090



Skype Me™! Afbeelding



Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: Delta- en Parapente Beurs 2010
BerichtGeplaatst: 29 Nov 2009, 00:07 
Offline
Startend poster

Geregistreerd: 26 Nov 2009, 15:02
Berichten: 4
van de e-lijn

ik weet niet waar de link "vriend" vandaan komt. Wel weet ik inmiddels dat er kennelijk onder de actief vliegende piloten behoefte is aan een soort reunie-ruimte in de vorm van een tent, buiten, waar je gezellig kan kletsen met elkaar over de sport en de ervaringen kan delen. Ik heb inmiddels met de lokatie eigenaar besproken dat die ruimte er komt !!! Dus in mijn beleving "voor elk wat wils"
Een filmpje voor iemand maken en op internet zetten is volgens mij geen kwalificatie "vriend" of zo iets , maar ik wil me "in de breedte" richten op ALLE partijen in de sport, met name de nog niet vliegende, maar geinteresseerde particulieren, om de sport te promoten, en ben daarin volledig onafhankelijk,vrij en blij !!

Paul van Roekel (06-51815210)


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
De berichten weergeven van:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Er zijn geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag geen bijlagen plaatsen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertaling door phpBBservice.nl.