Paramotor forum.NL

Registreren kost een minuut. Registration takes one minute.
Het is nu 27 Apr 2024, 14:22

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen Op dit onderwerp reageren  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: 1 september Flanders demodag.
BerichtGeplaatst: 22 Aug 2012, 20:29 
Offline
Zeer actief lid
Gebruikersavatar

Geregistreerd: 21 Mei 2009, 13:32
Berichten: 39
Beste allen,

Volgende week zaterdag 1 september gaat de Flanders demodag door.

We beginnen om 13:00 bij mij thuis aan de Engelaarsdijk 7 in Poortvliet. Je wordt ontvangen met een kop koffie en een Zeeuwse bolus. Ondertussen kunnen we kennismaken met elkaar en de nieuwste Flanders trikes bezichtigen. Er zijn gelukkig ook wat oudere types zodat je de ontwikkeling kan zien die de afgelopen jaren heeft plaats gevonden bij dit geweldige apparaat. Later in de middag zullen we een hapje eten en als het weer goed is gaan we daarna vliegen tot het donker is. Ik heb een veld geregeld hier niet ver vandaan (belgie is niet ver) :wink:

Mensen die eerder willen komen kunnen eventueel op de camping http://www.kruytenburg.nl/ een plaatsje boeken. Ik heb net gebeld en er is plaats genoeg. Geef maar even een belletje als je gearriveerd ben.

Nogmaals het is wel de bedoeling dat je je aanmeldt als je wil komen. Dit ivm het eten en drinken dat we in moeten slaan en de vergunning om te vliegen.


Met vriendelijke groet/ Kind regards,

Skydance Paramotorsport
Jurg van der Vlies
Engelaarsdijk 7
4693 RL Poortvliet
06-51004564-0166-662384
http://www.skydance.nl

_________________


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: 1 september Flanders demodag.
BerichtGeplaatst: 26 Aug 2012, 09:54 
Offline
Zeer actief lid
Gebruikersavatar

Geregistreerd: 21 Mei 2009, 12:36
Berichten: 549
Woonplaats: Oosterbeek
Hoi Jurg,
1 Sep heb ik vrijgehouden,kom ik ook even gezellig met de Xcitor,want de geschiedenis van de Flanders ontstond door het daverende succes van de Xcitor die idereen probeerde na te bouwen
Vandaag heb is er maar weer eens één verkocht nr 12 in Nederland.
Inmiddels vliegen er over de 300 in de wereld.
Gezien zijn Gunstige prijs en verbruik,zal Flanders snel het aantal Xcitors verslaan maar de Xcitor blijft '' The beest of the Trikes ''

Sportieve groet, jacques

_________________
Afbeelding

Paramotorclub Holland

Tel: +31.(0)6.54632090



Skype Me™! Afbeelding



Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: 1 september Flanders demodag.
BerichtGeplaatst: 26 Aug 2012, 11:08 
Offline
Zeer actief lid

Geregistreerd: 21 Mei 2009, 14:02
Berichten: 48
waar blijven de andere berichten?
waarom zijn die verdwenen?
mag hier geen reaktie staan?
zijn we op de commeciele toer?
geen goede zaak als alles te pas en te onpas vedwijnt.
het stoort mij geweldig as er zomaar berichten verdwijnen.

_________________
Afbeelding



Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: 1 september Flanders demodag.
BerichtGeplaatst: 26 Aug 2012, 14:29 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Geregistreerd: 15 Mei 2009, 12:53
Berichten: 4696
Woonplaats: VAASSEN
Erik,

Bij het verplaatsen van dit bericht van algemeen naar evenementen is er door mij een fout gemaakt en zijn er per vergissing een paar berichten en foto, s niet meeverplaatst.

Te pas en te onpas is licht overdreven want dit gebeurt zelden en zeker niet het laatste halfjaar dus graag niet zo snauwen. -:(

Dus diegenen die hier iets geplaatst hebben gaarne nog een keer plaatsen.

Nu weer graag on topic.


Excuses voor het ongemak.

_________________
Greetzzz,

Yvin. :ugeek:

Afbeelding


PH-9S8



Afbeelding



Afbeelding

Skype Me™! Afbeelding


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: 1 september Flanders demodag.
BerichtGeplaatst: 27 Aug 2012, 18:50 
Offline
Kijkt de kat uit de boom

Geregistreerd: 24 Aug 2012, 22:10
Berichten: 0
Snap er ook niets! Sinds ik onderstaand bericht had gepost was het opeens verdwenen.

Beste Jacques,

De geschiedenis van de Flanders paramotor trike is er niet gekomen door het succes van de Xcitors en is zeker niet te vergelijken.
Ik wil dan ook ten stelligste tegenspreken dat wij enige vergelijking/kopie gemaakt hebben van de Xcitor. Wij willen zeker niet concurreren tegen de Xcitor.
Ons model is er gekomen na jarenlange studie en brainstormen.
Jaren lang ben je steeds tegen de Flanders trike geweest en nu opeens wil je deze ook gaan verdelen en deelnemen aan een exclusieve Flanders meeting.
Ik kan je stelling niet goed volgen !!!
Laat het dan voor ons een gezellig Flanders trike dagje wezen wat uiteindelijk de bedoeling is!
Misschien een goed idee om zelf een exclusief "The beest of the Trike's" Xcitor meeting te organiseren.

Vriendelijke groeten

Jean-Paul
Flandersparamotor Belgium.


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: 1 september Flanders demodag.
BerichtGeplaatst: 27 Aug 2012, 19:08 
Offline
Kijkt de kat uit de boom

Geregistreerd: 24 Aug 2012, 22:10
Berichten: 0
Dit zou Jacques gepost hebben na mijn berichtje.

Jean Paul,
Het riekt hier een beetje naar angst,als ik kom,waarom de zuiderburen zijn toch altijd gezellig en gastvrij.
Je hebt toch geen angst dat jullie doorontwikkelde Flanders-trike verbleekt naast die dure Xcitor.
Eric heeft er al vier verkocht en vijfde komt er aan,ik ben er ook met twee bezig.
Terwijl ik hier tik krijg ik een telefoontje van Jurg dat ik niet welkom ben als ik met een Xcitor kom
Nou dan komen Eric en ik toch gezellig met een Flanders-trike (pakken we gewoon even uit de andere schuur)
Trouwens we kunnen ook naar het Nuccu feest,........die vinden net als wij alles leuk dat vliegd

Sportieve groet,
Jacques

Beste Jacques,

Wij hebben helemaal geen angst en zullen ook steeds vriendelijk blijven en zullen zeker niet VERBLEKEN naast de Xcitor! Zoals ik al had gemeld is het zinloos om de Flanders Silent Twin te vergelijken met de Xcitor. Dit zijn totaal twee verschillende toestellen die elk hun eigen identiteit hebben. Toch moet gij steeds schuine opmerkingen maken over andermans product en dat stoort mij!!! Het is al zo een klein wereldje en toch gun jij mensen die plots met iets op de markt komen geen succes of je moet er ook aan kunnen verdienen.
Terecht dat Jurg zegt dat je niet welkom bent met je Xcitor. Ik zal wel zien of je al dan niet aanwezig zult zijn en dan zullen wij hierover nog een hartig woordje spreken.

Vriendelijke groeten
Jean-paul


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: 1 september Flanders demodag.
BerichtGeplaatst: 27 Aug 2012, 20:33 
Offline
Zeer actief lid
Gebruikersavatar

Geregistreerd: 21 Mei 2009, 12:36
Berichten: 549
Woonplaats: Oosterbeek
Jean Paul,
Ik zie nu ook in dat het niet gepast is met een Xcitor naar JULLIE feestje te komen.
Voor de rest draag ik de Flanders trike een warm hart toe en met al mijn
slappe gelul maak ik mooi reklame voor jullie product waar ik nu naar alle verbeteringen en
keuring gewoon achter sta.
Is het dan ook niet eens te waarderen als een (concurent)?? oprecht komplimenten geeft?
Ben benieuwd wat Jurg je influistert wat je nu weer moet schrijven :mrgreen:

Sportieve groet,en dat het geweldig weer wordt met veel vliegen :D

Jacques

_________________
Afbeelding

Paramotorclub Holland

Tel: +31.(0)6.54632090



Skype Me™! Afbeelding



Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: 1 september Flanders demodag.
BerichtGeplaatst: 27 Aug 2012, 21:32 
Offline
Kijkt de kat uit de boom

Geregistreerd: 24 Aug 2012, 22:10
Berichten: 0
Beste Jacques,

Mooi zo dat je inziet dat dit ongepast zou zijn om met je Xcitor naar een Flanders feestje te komen.
Zoals ik al heb gezegd zijn de Xcitor en de Flanders geen concurrenten van elkaar. Ze zijn gewoon niet te vergelijken.
PS: Jurg fluistert mij absoluut niets in om hier iets neer te zetten. Dit komt allemaal recht uit mijn hart. Zo kennen ze mij.
Laten wij ter plaatse samen een goede pint drinken en verder hierover spreken.

Vriendelijke groeten
Jean-paul


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: 1 september Flanders demodag.
BerichtGeplaatst: 28 Aug 2012, 14:22 
Offline
Zeer actief lid
Gebruikersavatar

Geregistreerd: 21 Mei 2009, 13:32
Berichten: 39
Toch is de soep redelijk heet hoor Pim.

Het is een Flanders meeting!!!

Met wat voor auto je komt maakt me niet uit. Maar er wordt alleen gevlogen met Flanders toestellen. Ook geen rug motoren van welk merk dan ook.
Heb diverse vragen gehad van mensen, maar het is een Flanders meeting. Voor een algemene meeting moet je op elsefly zijn.
Daar komt bij dat mensen die willen komen zich aan moeten melden info@skydance.nl De belgische burgervader wil graag alle namen en ik ben blij genoeg dat hij zijn medewerking verleent. BTW morgen is de laatste dag dat er ingeschreven kan worden.

Groet Jurg
http://www.skydance.nl

_________________


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: 1 september Flanders demodag.
BerichtGeplaatst: 28 Aug 2012, 23:19 
Offline
Zeer actief lid
Gebruikersavatar

Geregistreerd: 21 Mei 2009, 13:32
Berichten: 39
Je bent niet uitgesloten Pim.
Je kan komen kijken, misschien een tandem of een proefvlucht doen. Er zijn er meer die gewoon langskomen, maar je gaat ook niet met je Corvette naar een Porsche meeting of wel?

Het is een Flanders meeting. Flanders!!! Als ik een algemene meeting hou is het een ander verhaal, maar het is een Flanders meeting. Zal een papegaai kopen.

Jurg

_________________


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
De berichten weergeven van:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen Op dit onderwerp reageren  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Er zijn geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag geen bijlagen plaatsen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertaling door phpBBservice.nl.