Paramotor forum.NL

Registreren kost een minuut. Registration takes one minute.
Het is nu 01 Mei 2025, 21:05

Alle tijden zijn UTC

Nieuw onderwerp plaatsen Op dit onderwerp reageren  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel: Bedankt.........of toch niet
BerichtGeplaatst: 27 Sep 2009, 19:01 
actief lid

Bedankt....Dat er vanmiddag rond half 5 twee vreemde piloten met een Dudek en een Icaro over ons artikel14 veld in Asperen vlogen , op een te lage hoogte met veels te veel herrie.!!!!

Bedankt... dat jullie zo laag over buurmans manege en kasteel heen vlogen.

Zo kunnen vreemde piloten in 5 minuten verpesten wat je in jaren rekening houdend met de buurt hebt opgebouwd.

Houdt er rekening mee waar je vliegt voor de overlast, maar dit kon niet!!!!

Naar boven
 Profiel E-mail versturen  

Titel: Re: Bedankt.........of toch niet
BerichtGeplaatst: 29 Sep 2009, 16:45 
Beheerder

Heb je de daders al getraceerd. ;)

Zonder gekheid.

Je moet je eigen veld al beschermen laat staan het veld van een ander.

Een goede naam komt te voet en gaat te paard helaas. :(

Yvin. :ugeek:

Afbeelding

PH-9S8

Afbeelding

Afbeelding

Skype Me™! Afbeelding

Naar boven
 Profiel E-mail versturen  

BerichtGeplaatst: 29 Sep 2009, 17:41 
actief lid

Hoi Yvin,

Helaas , helaas geen idee wie het zijn. Geen PH-nummers in het scherm......motoren die niet echt dulv klonken......echt veels te laag vliegen boven een manege met paarden .Vragen om ellende op deze manier.Wat hier rondvloog kon echt niet door de beugel.

En jawel hoor, gisteravond de politie een uur hier op de stoep gehad en ze zelfs nog mijn bovenstaand bericht laten lezen , toen zakte het gelukkig wat af.Tegen de dienders gezegd dat we de volgende keer de lastposten met de tandemmachine gaan beschieten met mijn paintballpistolen.Zijn ze teminste gemarkeerd.Hun zegen had ik........

Naar boven
 Profiel E-mail versturen  

BerichtGeplaatst: 29 Sep 2009, 17:55 
Beheerder

Misschien niet onverstandig e.e.a. te melden bij het IVW.

Bij een verlenging van je veld zouden ze met een klacht op de proppen kunnen komen? Misschien beter dit voor 100% in de kiem te smoren.

Ik denk ook dat nu het drukker wordt in het luchtruim, wij ook de plicht hebben om elkaar ( en vooral illegale vliegers ) aan te spreken om onverantwoord gedrag.

Een verschrikte ooievaar kan al veel problemen opleveren.

Yvin. :ugeek:

Afbeelding

PH-9S8

Afbeelding

Afbeelding

Skype Me™! Afbeelding

Naar boven
 Profiel E-mail versturen  

BerichtGeplaatst: 16 Okt 2009, 09:00 
actief lid

Hallo mede piloten en laagvliegers,

Ik geloof dat dit mijn eerste berichtje hier op het forum is. Ik volg e.e.a. al langer, maar ik denk dat mijn bedrage deze keer wel zinvol kan zijn.
Ik vlieg in de omgeving Krimpenerwaard en heb leuke contacten met de mannen uit Streefkerk / Groot Ammers. Op 8 september vloog ik in de buurt van Lekkerkerk / de Lek en dacht in de hier boven genoemde "boeven" twee collega vliegers uit Streefkerk te herkennen. Leuk foto's gemaakt en gezwaaid. Wat mij opviel, was dat ze redelijk "wild" vlogen en dus erg aanwezig waren. Dat wil zeggen erg laag en dat ook boven een provinciale weg en rotonde. Mij best, echter, ik herinner mij de gedachte "shit, als ik hier maar geen gezeur mee krijg met mijn omgeving". Ik vloog namelijk op dat moment daar ook (weliswaar hoger) met keurig een registratie in mijn scherm.
Later mailde ik de foto's en bleek dat het inderdaad niet om de wel gemanierde collega's uit Streefkerk ging. Toevallig hadden ze bijna dezelfde schermen. Een rood-wit scherm en een Dudek. Nu ik de foto's terug kijk zie ik ook dat het een Icaro is (rood-wit met zwarte bies).
Mijn vermoeden is dat de mannen toch ergens tussen Lekkerkerk / Schoonhoven en Leerdam wonen, gezien de het vliegbereik. Ik heb ze verder nooit gezien, dus verwacht niet dat ze erg dichtbij Lekkerkerk wonen. Regio Lopik zou ook kunnen.
Maar ja, waar het vooral om gaat is dat de mannen zich bij deze serieus aangespoken zouden moeten voelen om toch vooral niet de habitat van andere welwillende piloten te frustreren en de sport in zijn algemeenheid negatief op de kaart te zetten. Heren, alstublieft?!

PS. dat van die ooievaar, daar weet ik alles van! Sorry Jacq, ik kon er ook niets aan doen. We moeten nu eenmaal heel voorzichtig zijn in een land waar veel mensen dicht bij elkaar wonen. Helaas. Het liefst zou ik ook met mijn Flyke op de provinciale weg doorstarten.

Groeten,

Arno Meijer

Naar boven
 Profiel E-mail versturen  

De berichten weergeven van:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen Op dit onderwerp reageren  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC