Paramotor forum.NL

Registreren kost een minuut. Registration takes one minute.
Het is nu 01 Mei 2025, 22:27

Alle tijden zijn UTC

Nieuw onderwerp plaatsen Op dit onderwerp reageren  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel: "Koninklijke" Skydance?
BerichtGeplaatst: 19 Sep 2009, 19:45 
Zeer actief lid

Vanmiddag een heerlijke vlucht gemaakt in het zuiden des lands. Er was voor het Koningin Beatrix fonds een inzamelingsactie gehouden en dit werd overhandigd aan de koningin.
Nadat we alle 7 een bal met een nummer hadden ontvangen van vliegclub de Zwaluw, die dit evenement hadden georganiseerd, hebben we een leuke overshoot gemaakt.

Boven het veld hebben we de bal laten vallen, waarna de ballenmeisjes de ballen opvolgorde neer moesten leggen om het bedrag ta laten zien wat er in totaal was opgehaald.

Nadat de koningin zeer vriendelijk naar ons had gezwaaid, hebben wij nog een rondje gevlogen en daarna teruggevlogen naar het landingsveld.

Vanavond komt het waarschijnlijk op SBS 6. Hart van Nederland!!!

Ondanks dat ik een hekel heb aan oranje schermen e.d. moet ik zeggen dat het een geslaagd evement was.
Voor diegene die hier het meeste werk in heeft gestopt(johan) dikke pluim. We zullen waarschijnlijk nooit weten hoeveel tijd en energie hier in heeft gezeten om dit geregeld te krijgen.

Met vriendelijke groet, Kind regards
Skydance Paramotorsport
Jurg van der Vlies
Engelaarsdijk 7
4693 RL Poortvliet
0166-662384
06-51004564
http://www.skydance.nl
NL147268564B01

Naar boven
 Profiel E-mail versturen  

Titel: Re: "koninklijke" Skydance?
BerichtGeplaatst: 20 Sep 2009, 08:06 
Beheerder

Gefeliciteerd Jurg en alle anderen die hebben bijgedragen aan dit unieke evenement.

Wellicht zijn jullie de eerste die naar de Koningin hebben mogen zwaaien, vanuit de paramotor dan.

( ik zal vanaf nu een kroontje op mijn motor zeten ;) )

Mocht je een link hebben van jullie optreden van bijvoorbeeld ,, uitzending gemist ,, dan plaats hem gaarne.

Koningin herdenkt bevrijding Nijmegen

NIJMEGEN

- Koningin Beatrix woont zondagmiddag in Nijmegen de vijfenzestigste herdenking van de bevrijding van die stad bij. Amerikaanse en Britse troepen bevrijdden Nijmegen op 20 september 1944 na felle gevechten met Duitse soldaten.

Afbeelding

Ook de Britse prins Philip komt naar Nijmegen.

De koningin en Philip zijn aanwezig bij de herdenkingsplechtigheid op het Keizer Traianusplein in het centrum van Nijmegen. Eerder op de dag wordt de gewaagde Amerikaanse oversteek van de Waal bij Oosterhout nagespeeld.

De gemeente Nijmegen waarschuwt voor drukte. Vanaf het noorden is de stad lastig bereikbaar, omdat de Waalbrug vrijwel de gehele dag is afgesloten.

In Oosterbeek vindt zondagochtend een herdenking plaats op de Airborne Begraafplaats. Daar worden de gevallenen van operatie Market Garden en de Slag om Arnhem herdacht.

Yvin. :ugeek:

Afbeelding

PH-9S8

Afbeelding

Afbeelding

Skype Me™! Afbeelding

Naar boven
 Profiel E-mail versturen  

De berichten weergeven van:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen Op dit onderwerp reageren  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC