Over luchtruim en natura2000 kaarten op je GPS heb ik hier eerder berichten geplaatst. Vanaf heden zijn die kaarten beschikbaar om te downloaden. De airspace kaarten zijn niet alleen geschikt voor je Garmin GPS maar kunnen ook gebruikt worden op smartphones die apps hebben draaien welke gebruik maken van OpenAir bestanden zoals XcSoar. Je kunt de Airspace ook 3D bekijken op Goorgle Earth. Kortom het is een flinke uitbreiding tov van de eerdere mogelijkheden. Ik hoop dat velen er gebruik van gaan maken. Voor verdere informatie over downloaden en installatie verwijs ik graag naar de pagina http://www.snorvliegen.info/airspace_n2000.html Natuurlijk vind ik het leuk om te horen wat je er van vind en ik ben vooral ook benieuwd naar aanvullingen en/of verbeteringen. Hier alvast het filmpje met de toelichting op het oaconvert project
Titel: Re: Taking Airspace (en natura2000) in the air
Geplaatst: 05 Jul 2012, 17:06
actief lid
Hoi Rene
Ik gebruik je tool nu al vanaf het begin dat je er mee kwam en in de regio waar we vliegen is hij eigenlijk niet meer te missen. Geweldig programma. Top.
Gebruikers in dit forum: Er zijn geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten