Paramotor forum.NL

Registreren kost een minuut. Registration takes one minute.
Het is nu 13 Mei 2024, 01:31

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen Op dit onderwerp reageren  [ 12 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Titel: Re: BELANGRIJKE MEDEDELING
BerichtGeplaatst: 15 Okt 2010, 18:50 
Offline
Zeer actief lid
Gebruikersavatar

Geregistreerd: 12 Okt 2009, 20:29
Berichten: 64
bertus schreef:
en het kan nog goedkoper dan 2200 euro
Zelfde advertentie,alleen op tweede hands,naam van vrouw is nu anders, kijk uit!!!!!!!!!
http://www.tweedehands.nl/sport-fitness/overige-sporten/parachute-parapente/parajet-volution-compact-180cc-paramotor-79615841.html?qq=paramotor&pcpl=&pc_id=&afd=



Alle selectievakjes wissen.
Francisca Martinez Re: U heeft een reactie op advertentie: Parajet Volution Compact 180cc Paramotor‏ 17:03

Op zoek naar een e-mail? Controleer de lijst met geblokkeerde afzenders als de e-mail hier niet bij staat.
1 berichten




Volledige weergave|

|Terug naar BerichtenRe: U heeft een reactie op advertentie: Parajet Volution Compact 180cc Paramotor‏
17:03

Details verbergen Francisca Martinez Francisca Martinezfrancisca.gmartinez@yahoo.com

E-mail verzenden
E-mail zoeken Toevoegen aan contactpersonenAan sidneykools@hotmail.com
Van: Francisca Martinez (francisca.gmartinez@yahoo.com)
Verzonden: vrijdag 15 oktober 2010 17:03:22
Aan: sidneykools@hotmail.com
12 bijlagen | Download alle bijlagen (1352,9 kB)
1.JPG (129,2 kB) , 2.JPG (133,5 kB) , 3.JPG (135,9 kB) , 4.JPG (157,8 kB) , 5.JPG (143,5 kB) , 6.JPG (46,1 kB) , 7.JPG (121,0 kB) , 8.JPG (73,2 kB) , 9.JPG (90,5 kB) , 10.JPG (97,5 kB) , 11.JPG (98,2 kB) , 12.JPG (119,5 kB)



Microsoft SmartScreen heeft dit bericht gemarkeerd als ongewenst en het wordt na tien dagen verwijderd.
Dit bericht is veilig! | Ik weet het niet zeker, inhoud weergeven

Hello,
Still for sale, used several times but is like new. I am looking for a seriously buyer, who will not make me to lose my time. Because I am from Spain and I don`t have much time I decided to ask help from a delivery company SEUR to handle the transaction for me. They have full warranty, the shipping taxes are very low and more then that you will have 5 days to inspect the package until I will get my money for it.
If you want more information's let me know. Thank you

--- El vie, 15/10/10, tweedehands.nl <noreply@tweedehands.nl> escribió:


De: tweedehands.nl <noreply@tweedehands.nl>
Asunto: U heeft een reactie op advertentie: Parajet Volution Compact 180cc Paramotor
Fecha: viernes, 15 de octubre, 2010 15:46


Deze e-mail is vanaf tweedehands.nl verstuurd. Denkt u dat deze mail niet voor u is bestemd, dan kunt u hem negeren. Heeft u een vraag, ga dan naar onze help pagina.


hallo, ik wil de motor hebben, waar kan ik hem zien?


--------------------------------------------------------------------------------


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: BELANGRIJKE MEDEDELING
BerichtGeplaatst: 16 Okt 2010, 19:40 
Offline
Zeer actief lid
Gebruikersavatar

Geregistreerd: 21 Mei 2009, 12:36
Berichten: 549
Woonplaats: Oosterbeek
Deze advertentie,had nog andere gevolgen,en wel deze......wie zou dat nu ooit verzonnen kunnen hebben :?
Moeder Beker belde mij vandaag....en was Echt door de rooie :oops:
Deze advertentie was door één van "de meelopers" van de paramotorclub op het forum gezet om Marcel een hak te zetten (vanwege de goedkope prijs) :mrgreen:
Vervolgens kon ik daar dan weer op reageren met het "oude vrouwtje en haar criminele zoon",hiermee zo ik dan
weer de familie Beker een hak zetten.
Helaas veronderstelde zij dat ik hen hiermee bedoelde,(de appel valt niet ver van de boom) Slachtofferrol.
Ik heb haar dan ook gezegd,dat mijn zoon dood zo mogen vallen als hier enige verbinding zou bestaan
tussen Marcel en deze advertentie van Marktplaats.
Dus mevrouw Beker Sorry voor het ongemak en de dwaling in deze,goed dat ik U nog even terug belde,anders had ook dit weer een eigen leven gaan lijden,als zoveel in het Marcel conflict.

Oprechtte goet,en sterkt met Marcel.
Jacques

_________________
Afbeelding

Paramotorclub Holland

Tel: +31.(0)6.54632090



Skype Me™! Afbeelding



Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
De berichten weergeven van:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen Op dit onderwerp reageren  [ 12 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Er zijn geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag geen bijlagen plaatsen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertaling door phpBBservice.nl.