Citaat:
motor halen en lesgeld dat heb ik gwn nog ff nie
dus ik moet gwn braaf wachte het is nie anders
He Remco en Bert,
Remco, Lesgeld hoef jij toch niet te betalen neem ik aan, als vaste kracht van Ivo, hoe wil hij jou dit nog ooit verrekenen?
Ik stel mijn scherm wel ter beschikking, een mooie advance Alpha2 van nog geen 8 jaar oud, met weinig uren.
Een echt beginners scherm, welke zeer gemakkelijk opzet. Ik heb er 2 van en wil er wel één kwijt, zijn beide exact het zelfde waar ik mee vlieg is echter 9 jaar. Is alleen de grootste variant (30m2), dus hij zou Bert beter passen dan jou denk ik Remco.
Dus Bert sla je slag, als die silex binnen een maand verkocht is heb ik nog wel wat voor jou.
Jullie mogen hem in elke geval eerst proberen, de prijs zal in elk geval niet hoger liggen dan die 400 euri.
Het is namelijk zo, ik wil graag volgend voorjaar een Fusion, en ik zag dat Jacques er elke maand wel 100 euro af doet, dus volgen jaar April is ie wel betaalbaar denk ik,

(maar inmiddels ook 2 jaar oud, en zit dus al snel weer aan een keuring vast

)
Ik hoop dat ik jullie snel zie vliegen, het uitzicht is vanboven nog zoveel mooier dan vanonder!
Bert het ziet boven Twente/Achterhoek toch al blauw,rood en oranje, dus de kleur geel kan er ook nog wel bij ik wens je er veel geluk en vlieguren mee!
Tot op het land! En dat die dag snel mag komen,
Groet,
Roger