Nadat ik mijn Adventure A4 heb verkocht ben ik overgestapt op een Fresh-Breeze Simonini.
Na een kleine controle zag ik dat mijn aandrijfriem diverse slijtageplekken vertoonde. Ik heb Jacques gebeld om te vragen of hij zo'n riem op voorraad had. Hij zei dat hij er genoeg had en dat ik op zondag langs kon komen.
Gisteren (11-09) was het zo ver. Om 11:00 werd ik ontvangen door Jacques en zijn zoon Sky.
De motor werd uit de auto gehaald en Jacques ging er meteen mee aan de gang. Terwijl Jacques bezig was met de motor werd ik door Sky bezig gehouden en op de hoogte gesteld van de allerlaatste nieuwtjes van Fresh-Breeze

.
Nadat Jacques diverse "probleempjes" had opgelost hebben we samen van de koffie genoten. Jacques vroeg of ik mijn harnas bij me had en zo ja of ik het even wilde pakken. Even later hing ik met motor en al aan (in mijn ogen) verschrikkelijk dunne draadjes. Volgens mij heeft iedereen die daar heeft gehangen hetzelfde gedacht. Daar hangende hebben we het harnas afgesteld en na een paar tips was dat in orde.
Toen ik 3 uur later wilde afrekenen keek Jacques mij aan met de vraag "wat wilde je afrekenen"? Zie dit maar als een kennismakingsgesprek met Fresh-Breeze was zijn antwoord.
Vervolgens werd mij nog een ritje in een heuse Willy aangeboden door het bos. Heel even waande ik mij 67 jaar geleden. Prachtig.
Jacques, nogmaals bedankt voor het hartelijke ontvangst, de service en de aandacht die je hebt besteed op jouw vrije zondag.
Groeten,
Peter Mulder