Frank schreef:
Hoi Roger,
Een beetje late reactie, maar ik wilde toch even kwijt, dat ik het een enorm leuk filmpje vind. Geen idee hoe je dit nou weer gemaakt hebt.
Ik vraag me trouwens ook af hoe deze uiterst leuke "competitie" zich dit jaar verder gaat ontwikkelen. Hopelijk sluiten ook steeds meer filmende vliegers (en ook niet vliegers!) aan. "Vrouwen van..." of "mannen van..." kunnen wellicht ook mee gaan doen.
Hoe meer video's, hoe meer we van elkaar kunnen leren, hoe leukere het wordt. Kijk maar eens hoe de ongeplande samenwerking na de Ginkelse heide dit jaar weer tot mooie video's geleid heeft.
Zal 3D dit jaar verder doorbreken? of....
Groetjes en veel film/edit plezier,
Hoi Frank,
Dat filmpje is eigenlijk een soort APP op internet, daarvoor hoefde ik eigenlijk alleen Jullie hoofden van het Forum te plukken, dus weinig eigen inbreng, maar het geeft een leuk effect.
Ik zal zeker ook dit jaar weer mee doen aan de "competitie", we hebben er verleden jaar behoorlijk wat rivalen bij gekregen, hetgeen ik overigens fantastisch vindt. Want naast het maken van de filmpjes mag ik er ook graag naar kijken.
Wat ik wel erg jammer vindt is dat je niet naar de beurs kunt komen, ik had je graag het een en ander laten zien m.b.t. onze video/3D hobby;
Zo ben ik bezig een JIB te maken met een Pan/Tilt kop erop, zodat ik de helmcamera die op de JIB zit op afstand kan besturen. (En bepaalde bewegingen in memory kan zetten)
Daarnaast is de JIB zo gemaakt dat hij de grootste klappen opvangt door de geveerde demping. Hopende dat ik eens een leuke start kan filmen, zonder al te veel horten en stoten.

Ik heb hem gemaakt voor mijn trike, maar misschien ook wel geschikt te maken voor de voetstart. Of het allemaal werkt moet ik nog testen want het weer zat even niet mee de laatste tijd, maar ik zal het resultaat zeker op het forum zetten.
Groetjes,
Roger