Paramotor forum.NL

Registreren kost een minuut. Registration takes one minute.
Het is nu 27 Apr 2024, 14:45

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen Op dit onderwerp reageren  [ 15 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Titel: Re: oudste paramotorvliegers van Nederland
BerichtGeplaatst: 19 Jan 2014, 21:39 
Offline
Zeer actief lid
Gebruikersavatar

Geregistreerd: 21 Mei 2009, 12:36
Berichten: 549
Woonplaats: Oosterbeek
Nu even een het dramatische verlies van de geliefde Johan bossuyt.
Hij was de grote man achter PAP in België,en was een geliefde persoonlijkheid.
Ik lag graag met hem te rollebollen op het forum over PAP vs Fresh Breeze ;)
Het was dan ook trist te vernemen dat hij en zijn leerling begin Januari 2006 zich doodvlogen met
een Xcitor(14) die eigenlijk voor mij bestemd was,ik kreeg mijn Xcitor 17 twee weken later.
Ik was er zo ziek van dat ik er de eerste drie maanden niet naar omgekeken heb :x
In België was de Xcitor dan ook de kwade Trike die johan zijn leven had genomen.
In werkelijkheid was Johan ver over de grenzen gegaan wat een Mens kan hebben aan G-krachten tijdens zijn,
spectaculaire afdalingen die sneller dan 30m/sec gingen(hij was er aan verslaaft geworden helaas).
Beiden waren dan ook bewusteloos voordat zij de trike in de grond boorden en op slag dood waren.
Dramatisch en trist,maar vergeten doen we hem niet,net als Yaser die vorig jaar verdronk in de oude vecht bij Dalfsen.
http://www.parafun.be/movies/goodbyejohan.wmv

Hier nog een paar foto's van mij die ik in 2003 van hem maakte op een treffen in België

Sportieve groet, jacques


Je hebt niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.

_________________
Afbeelding

Paramotorclub Holland

Tel: +31.(0)6.54632090



Skype Me™! Afbeelding



Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: oudste paramotorvliegers van Nederland
BerichtGeplaatst: 25 Jan 2014, 16:23 
Offline
Kijkt de kat uit de boom

Geregistreerd: 21 Mei 2009, 18:23
Berichten: 0
Prachtig te weten wie de oudste paramotorvliegers van Nederland zijn. Je bedoeld waarschijnlijk wie het langst vliegt in dit land als paramotorvlieger. Maar wie is nu echt de oudste qua leeftijd in Nederland? Zelf ben ik sinds vorig jaar oktober gerekend onder degenen die vallen onder de monumentenzorg, de AOW leeftijd dus. Benieuwd te horen of er nog anderen zijn die onder deze categorie vallen. Ed Schalkoort, PH 8G3, Lunteren.


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: oudste paramotorvliegers van Nederland
BerichtGeplaatst: 26 Jan 2014, 08:25 
Offline
actief lid

Geregistreerd: 21 Mei 2009, 13:39
Berichten: 24
Ik heb in 2005 samen met Ed les gehad bij skydance. Waar Ed ogenschijnlijk zonder moeite bij een windstille zomerdag het scherm boven zich wist te houden lukte dit mij met het zweet op de rug nauwelijks.( moet hulp van bovenaf zijn geweest.)

gr

roel


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: oudste paramotorvliegers van Nederland
BerichtGeplaatst: 11 Jul 2015, 20:22 
Offline
Zeer actief lid

Geregistreerd: 21 Mei 2009, 14:09
Berichten: 210
De volgende inbeslagname komt eraan.... :evil:

http://www.omroepbrabant.nl/?news/23266 ... n+kan.aspx


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: oudste paramotorvliegers van Nederland
BerichtGeplaatst: 02 Aug 2015, 16:00 
Offline
actief lid
Gebruikersavatar

Geregistreerd: 08 Aug 2014, 09:47
Berichten: 33
Woonplaats: Menaldum
XXX schreef:
Berend K schreef:

Dit internetadres wordt bij mij door Norton geblokkeerd wegens mogelijk schadelijke inhoud.


Die blokkade zal meer met de rigiditeit van jouw provider te maken hebben vrees ik. Ik "mag" de site gewoon opzoeken van UPC (sorry Ziggy)

Wat me in het bericht opvalt is dat er toch weer een Koolhoven aan het pionieren was.
Niet te hopen dat de geschiedenis zich herhaald want de historische (Frits) heeft het uiteindelijk ook niet gehaald.


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
De berichten weergeven van:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen Op dit onderwerp reageren  [ 15 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Er zijn geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag geen bijlagen plaatsen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertaling door phpBBservice.nl.