Pim/Frank/en de anderen,
Ten eerste wederom dank voor al het werk en tijd die jullie steken in deze materie,
Na mijn mening is het dus voor een ieder van belang die gewoon legaal wil gaan vliegen voor de nieuwe regeling van kracht wordt zijn locatie
gebonden tug voor elkaar te hebben!! waarom? in deze TUG aanvragen zit automatisch de verklaring van de betreffende burgemeester verwerkt.
Dat is dan wellicht voor 12 maal? maar aan de omstandigheden veranderd niets als je er 50 maal op start, dus ga ik er vanuit dat die verklaring één maal
afgegeven nooit meer kan veranderen of er moeten radicale verandering plaats vinden op jou of aanliggende velden.
Dus persoonlijk denk ik dat als de nieuwe regeling ingaat ik niet een nieuwe verklaring van openbare orde en veiligheid ga aanvragen maar gewoon
mijn oude verlopen vergunning toon waarin deze verklaring was opgenomen.
mondeling zal ik dan toevoegen; kijk hier mijn oude vergunning en die terrein voldoet voldoet dus aan de gevraagde bepaling (openbare orde en veiligheid).
Het zal nu toch niet nog slimmer zijn als hierboven beschreven in Nijmegen

dan moet je eerst twee weken vooraf aanvragen en betalen en vervolgens
regent het op de bewuste dag

........weg € 100 ...........en dat voor elke vlucht.....ha ha dan ga ik liever fietsen.
Zou het nu de bedoeling zijn geweest om het makkelijker te maken of nog moeilijker
Oké als deze verklaring zonder beperking voor 2 jaar wordt afgegeven heb ik er niet zo problemen mee deze aan te vragen, want in mijn geval kan hij er niet meer
onder uit omdat ze al voorheen zijn afgeven
Sportieve groet, jacques