Paramotor forum.NL

Registreren kost een minuut. Registration takes one minute.
Het is nu 27 Apr 2024, 11:41

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen Op dit onderwerp reageren  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: Ik ben gekke Henkie niet (meer)
BerichtGeplaatst: 24 Nov 2014, 18:12 
Offline
Zeer actief lid
Gebruikersavatar

Geregistreerd: 21 Mei 2009, 18:41
Berichten: 1232
Misschien de volgende x ook maar verzekeren. bedankt voor je info Rene :arrow: ...

_________________
Afbeelding
"Vriesairteam"


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: Ik ben gekke Henkie niet (meer)
BerichtGeplaatst: 25 Nov 2014, 19:45 
Offline
actief lid
Gebruikersavatar

Geregistreerd: 21 Mei 2009, 14:24
Berichten: 17
Woonplaats: Krimpenerwaard
Ik zit ook al jaren bij Verspieren. Één keer regelen en dan jaarlijks gewoon even checken of eea verlengd is.


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: Ik ben gekke Henkie niet (meer)
BerichtGeplaatst: 06 Feb 2015, 11:07 
Offline
Startend poster

Geregistreerd: 08 Feb 2014, 18:48
Berichten: 2
Ter informatie.

Ben zelf ook verzekerd bij Verspieren op de goedkoopste versie en de voorwaarden welke in het Frans waren, door een Nederlandse Juriste, die al jaren in Frankrijk woont laten nazien.
Hierbij haar antwoord:

Uitzonderingen / mogelijke watch outs:

- geldt voor de hele wereld, behalve die landen die door Frankrijk of de VN in de ban zijn gedaan

- passagiers zijn niet verzekerd, kosten voor eerste hulp aan passagiers 10.000 Euro

- geen repatriering

- geen juridische bijstand

- geen dekking in geval van landen of stijgen van terrein dat niet officieel als zodanig erkend is

- geen dekking als te laag wordt gevlogen of te dicht bij objecten, tenzij geval van force majeur

- geen dekking bij te zwaar laden

- geen dekking bij gebruik drugs, tranquillizers of alcohol

- geen dekking bij zelfmoord of poging daartoe

Verder volgens mij niets bijzonders.

Fijne dag en hopen op beter weer


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: Ik ben gekke Henkie niet (meer)
BerichtGeplaatst: 06 Feb 2015, 13:10 
Offline
Zeer actief lid

Geregistreerd: 21 Mei 2009, 14:09
Berichten: 210
Bedankt Henkie..uhhh Gert! ;)
Koeien, paarden en vee...valt onder objecten of derden? (tenzij ze met meer zijn) :roll:

Nu nog de "zware" taak om het formulier in te vullen, voordat het mooi weer gaat worden :|


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: Ik ben gekke Henkie niet (meer)
BerichtGeplaatst: 07 Feb 2015, 18:11 
Offline
Hoofd Moderator
Gebruikersavatar

Geregistreerd: 21 Mei 2009, 13:10
Berichten: 970
Woonplaats: Loosdrecht
Beste allen,

Zoals ik in de nieuwsbrieven geschreven heb ben ik bezig met een collectieve verzekering via de KNVvL, die interessant voor ons kan zijn.

De verzekering bij Verspieren is zo interessant, dat een collectieve verzekering wel eens minder interessant zou kunnen zijn, tenzij aangetoond wordt, dat de Franse variant te veel juridische haken en ogen heeft.

Ik heb het hele pakket voorlegd aan de verzekeringsagent waarmee ik in gesprek ben.
Tevens aangegeven, dat er twee vergelijkbare situaties in Nederland geweest zijn, waarbij Verspieren wel, maar de Nederlandse verzekering niet uitkeerde.
Bij de eerste was ik zelf overigens het slachtoffer. De info heb ik bij dat geval dus uit eerste hand. Er was overigens slechts een kleine schade aan mijn scherm.

Bij Verspieren komt er geen persoon aan te pas. Alles gaat via de website en je kunt meteen de polis downloaden en uitprinten. Dit is de moderne manier van werken, die ervoor zorgt, dat de tussenpersoon en administratieve medewerker niet meer nodig zijn. Daardoor horen de dure personeelskosten tot het verleden.

Ook dit heb ik aangegeven. De manier waarop de Nederlandse verzekeringsagenten/maatschappij werkt is niet meer van deze tijd.

Ik hoop, dat er lering getrokken wordt uit bovenstaande, zodat we tegen een concurrende prijs met goede voorwaarden in Nederland verzekerd kunnen blijven.
Het woord is uiteraard aan de Nederlandse verzekeringsagent/maatschappij.

Veel en vooral veilig vliegplezier,

Frank

_________________
PH-9C5
Fresh Breeze Thorix 130
Swing Powerplay Scorpio 26
Time flies: http://www.frankmoorman.nl
Afbeelding
Frank Moorman


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: Ik ben gekke Henkie niet (meer)
BerichtGeplaatst: 14 Feb 2015, 13:44 
Offline
Zeer actief lid

Geregistreerd: 21 Mei 2009, 14:09
Berichten: 210
@René,

Ik klikte op je link in het bericht van 26 oktober, maar er gebeurt niks???

Carnavalsuitval of iets anders?

Met dit betere weer wil ik wel verzekerd zijn van een goede verzekering!

Aláááf ;)

Oeps...op 27 oktober staat het antwoord, mijn neus was niet zo lang en niet verder gelezen, dusss... :roll:


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: Ik ben gekke Henkie niet (meer)
BerichtGeplaatst: 16 Feb 2015, 15:59 
Offline
Zeer actief lid

Geregistreerd: 21 Mei 2009, 14:09
Berichten: 210
Ik ben ook overstag.....tenminste ik heb betaald :roll:
Was toch even wat meer werk met de creditcard zoals hierboven stond, maar goed...op hoop van zegen :)

:? 40.00 euro is toch hetzelfde als 40,00 euro?


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: Ik ben gekke Henkie niet (meer)
BerichtGeplaatst: 16 Feb 2015, 17:00 
Offline
actief lid

Geregistreerd: 21 Dec 2014, 15:12
Berichten: 10
Vandaag idd ook geprobeerd, ze vriendelijk maar een mailtje gestuurd voor een IBAN BIC

scannen we de papieren handel wel even in via de oudewetse methode. :mrgreen: :mrgreen:

_________________
www.hvk-hogere-veiligheidskundige.nl PH-9B8 / freshbreeze 210, Fly products Xenit PH-8G5 incombinatie met sting powerplay 140

De wereld is kleiner dan je soms denkt, maar dat realiseer je van bovenaf veel beter!


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: Ik ben gekke Henkie niet (meer)
BerichtGeplaatst: 16 Feb 2015, 17:00 
Offline
actief lid

Geregistreerd: 21 Dec 2014, 15:12
Berichten: 10
Vandaag idd ook geprobeerd, ze vriendelijk maar een mailtje gestuurd voor een IBAN BIC

scannen we de papieren handel wel even in via de oudewetse methode. :mrgreen: :mrgreen:

_________________
www.hvk-hogere-veiligheidskundige.nl PH-9B8 / freshbreeze 210, Fly products Xenit PH-8G5 incombinatie met sting powerplay 140

De wereld is kleiner dan je soms denkt, maar dat realiseer je van bovenaf veel beter!


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: Ik ben gekke Henkie niet (meer)
BerichtGeplaatst: 17 Feb 2015, 15:40 
Offline
actief lid

Geregistreerd: 21 Dec 2014, 15:12
Berichten: 10
Vandaag bericht van Verspieren,

Veuillez trouver ci-joint le formulaire ainsi que le RIB pour un paiement par virement,

een mailtje met hun bank gegevens IBAN BIC etc.

Dus wie het systeem met de creditcard te tijdrovend vindt stuur maar een PB dan stuur ik je het PDFje met hun bankgegevens.

_________________
www.hvk-hogere-veiligheidskundige.nl PH-9B8 / freshbreeze 210, Fly products Xenit PH-8G5 incombinatie met sting powerplay 140

De wereld is kleiner dan je soms denkt, maar dat realiseer je van bovenaf veel beter!


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
De berichten weergeven van:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen Op dit onderwerp reageren  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Er zijn geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag geen bijlagen plaatsen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertaling door phpBBservice.nl.