Ja ja, Dat was Bart,
Bart was de eerste die streed te tegen de overheid voor vrijheid voor paramotorvliegers.
Krijswijk en Blauw waren doen al de amtenaren die een afschietvergunning voor ons haden uitgeschreven.
In September 1988 gingen Bart en ik de strijd aan tegen de overheid, maar geen voorstel was goed genoeg.
In 2000 deed ik Kruiswijk nog een voorstel dat als 2 druppels water gaat lijken op de aanstormende vrijstelling, met dit verschil
dat ik voorstelde een A4 in te leveren bij het platselijke politie met alle lelevante gegevens.
Na afwijzing zijn we ondersteuning gaan zoeken bij de KNVvL, dit ging in het begin erg moeizaam, er werd snel een taakgroep opgericht waar een aantal
leden waaronder Bart (voorzitter) Erwin Bakker, Eric W, Karel Herkens, en ik, deel van uitmaakte, later kwamen Jurg, en Martijn, en Frits pymans de groep ondersteunen.
Man man wat een gevecht tegen windmolens.
Nu zijn Het vooral Frank, en Pim,en een aantal handlangers die deze kar van rechtvaardigheidsgevoel trekken samen met wat leden van de KNVvL, ik laat
me misbruiken voor het viesse werkt en denktank, .........en het ziet er naar uit dat de aanhouders gaan winnen.
Onze tegenstanders weten wellicht dat we toch doorwalsen links om of rechtom.
Geloven in je dromen en gerechtigheid brengt ons eerdaags tot de dag van meer vrijheid.
Maar laten we voorzichtig blijven want de vijant loert op ons om argumenten te vinden ons terug te plaatsen in ons hok.
Neem verantwooring voor je eigen gedrag, en vlieg veillig en verantwoord en houd rekening met mensen die het niet zo leuk vinden dat wij in de lucht hangen.
wordt vervolgt rond ! April
Sportieve groet, jacques