Geregistreerd: 21 Mei 2009, 12:36 Berichten: 549 Woonplaats: Oosterbeek
Voor de gene die hem niet kennen,Nicolae Stefan is 1 van de eerste 5 paramotor vliegers van Nederland, heeft zijn vliegschool in Friesland en is een heerlijke leuke eigenwijze vlieger en levensgenieter, knutselaar, hij is van alle markten thuis, geliefd in zijn dorp Terherne,zo ook zijn geliefde vrouw Mary Lampe. Vele vliegers kennen al bijna 20 jaar deze warme mensen. Mary stond altijd klaar voor iedereen met koffie, thee, bier, en vooral lekker eten. Mary leed al geruime tijd aan kanker,dit had zoals bekent, zijn Ups en downs, maar het laatste half jaar ging het snel berg af,en het einde was in zicht. Goede vrienden en familie ontvingen afgelopen week haar laatst indrukwekkende brief.
Toen het leven mij niet veel meer te bieden had dan steeds meer pijn en afnemende energie was ik blij dat ik zelf kon besluiten wanneer het voor mij genoeg was. Dat monent is nu gekomen en ik kan terugkijken op een heel waardevol leven. Mary.
Nicolae,....Sterkte met het zware verlies van je geliefde Mary,en dat we nog lang vliegvrienden blijven. Jacques
Voor wie hem een kaarje wil schrijven, Nicolae Stefan Buorren 10 8493 LE Terherne
Geregistreerd: 21 Mei 2009, 12:36 Berichten: 549 Woonplaats: Oosterbeek
Nicolai, is vandaag 24 naar Canada afgerijst om even bij te tanken voor zijn nieuwe toekomst, hij verblijft daar 10 dagen. Hij is daar op bezoek bij een oude dierbare schoolvriend. Hij heeft zich voorgenomen bij terugkomst vooral afleiding te zoeken in zijn vliegschool, dus dat is dan weer veelbelovend voor Friesland. Dit ter info voor de gene die ter vergeefs contac met hem zochten.
Gebruikers in dit forum: Er zijn geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten