Paramotor forum.NL

Registreren kost een minuut. Registration takes one minute.
Het is nu 27 Apr 2024, 10:40

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen Op dit onderwerp reageren  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Italië met Paramotorclub Holland
BerichtGeplaatst: 04 Nov 2015, 08:49 
Offline
Kijkt de kat uit de boom

Geregistreerd: 09 Jun 2012, 17:31
Berichten: 0
Woonplaats: Hoevelaken
Twee weken Italië met Paramotorclub Holland waren een succes. Gezellige mensen, lekker eten en goed vliegweer maakte er een feest van. Met dank aan Jacq en alle deelnemers. Zet april alvast in de agenda's!


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: Italië met Paramotorclub Holland
BerichtGeplaatst: 04 Nov 2015, 18:59 
Offline
Startend poster

Geregistreerd: 08 Feb 2014, 18:48
Berichten: 2
Trip Paramotorclub Holland Italië najaar 2015



In Ancona in de stromende regen aangekomen, auto gehuurd en op weg naar Port San Eplidio.
Bij La Mimosa aangekomen wachtte ons een prettige verrassing: Met slechts twee persomen in een huisje, wat een ruimte en ieder een eigen slaapkamer.
Dus s `nachts geen mensen meer wakker en aanzienlijk meer privacy.
keurige zaak !

In de middag weer droog weer en op maar de dropping zone in Fermo, waar al het materiaal al keurig netjes gemonteerd was en alles start klaar stond.
Dus konden we vliegen en heerlijk weer, zon en weinig wind. Wat een plezier hier weer terug te zijn en een hoop bekenden weer te zien.

Vrijwel elke dag gevlogen op een paar uitzonderingen na, welke de pret niet mochten drukken en gebruikt werden voor een toertje en een bezoek aan de flyproduct fabriek, waar men de nieuwe Luna aan ons toonde en zelfs buiten vol draaien liet. Men was zeer openlijk over deze trike en vertelden dat men veel van de exciter had over genomen en nog wat modificaties uit wilde voeren op o.a. de achter vering en wat andere kleine dingen. Wel het verzoek om liever geen foto`s te maken. Hoewel de Rotex motor natuurlijk een faam heeft steekt de 55 PK wel wat schril af bij de exciter. Op vragen onzer zijde direct een antwoord en de prijs all-in af fabriek 22K eurotje met twee jaar garantie.

Op het veld onder de deskundige en prettige leiding van Jacques en Hans lessen zowel voor beginners als gevorderden.
Aanbevelingen om bepaalde zaken te verbeteren en regelmatig een evaluatie.
Praktijk, theorie en regels kwamen volop aan bod.
De combinatie van jaren lange ervaring in zowel vliegen, als instructie van Jacques en Hans bleek een schot in de roos.
Prima samenwerking onderling en iedereen hielp iedereen.
Geweldige relaxte sfeer en vooral door boven genoemde personen heeft niemand iets stuk gevlogen.

Aan alles komt helaas een einde, vanmorgen mijn speeltje weer opgehaald en alles zat keurig gemonteerd en weer geheel vliegklaar, geweldig gewoon.

Terug kijkend op een geweldige trip denk ik maar: Volgende keer graag weer 14 dagen!

Allen bedankt voor de geweldige inzet en het plezier wat we met zijn allen hadden..


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: Italië met Paramotorclub Holland
BerichtGeplaatst: 04 Nov 2015, 20:13 
Offline
Startend poster

Geregistreerd: 18 Jun 2015, 16:41
Berichten: 1
Woonplaats: Arnhem
Ik wil mij bij mijn voorgangers aansluiten. Het was een zeer leuke ervaring om in de prachtige omgeving van Porto Sant'Elpidio en Fermo te mogen vliegen.
Mooie strand / kustvlucht en binnenlandse vluchten gemaakt. Op goede afstand kon je de diverse bergdorpjes zien liggen.
Samen met mijn zoons en de overige deelnemers heb ik mij prima vermaakt. Alweer een aantal vlieguurtjes in mijn logboek mogen toevoegen.
Verder was de accommodatie en eten prima georganiseerd. Ook mij mogen jullie voor april 2016 weer inschrijven.
Ik wil mij bij deze ook bedanken bij Jacques en Hans voor de goede begeleiding en de leuke sfeer. PS is de rode kater toevallig nog in de kofferbak beland?


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: Italië met Paramotorclub Holland
BerichtGeplaatst: 06 Nov 2015, 21:16 
Offline
Zeer actief lid
Gebruikersavatar

Geregistreerd: 21 Mei 2009, 12:36
Berichten: 549
Woonplaats: Oosterbeek
Bij deze nog aan iedereen die er was, bedank voor de gezelligheid en de zeer toffe samenwerking.
Het was zo gezellig dat nagenoeg iedereen in April weer mee wil, dus dat houd in dat er beperkt plaats komt voor nieuwe mensen :o
Met name wil ik natuurlijk Hans Spiering bedanken voor de geweldige ondersteuning als insructeur,en mijn dank gaat ook uit naar de weergoden
die ons zeer goed gezind waren met maar 1 slechte dag (te veel wind).
Verrassend was de komst van de PH-JAS carravan van Texel met Peter Boot als captan.
Zie zijn verrasende video waarbij ze door de dalen van Zwitserland scheuren, met aan het einde drone opname van mij met de phantom 3 p.
Een ander hoogtepunt was dat Sky op mijn schoot de Bullix 200 nagenoeg alleen heeft gevlogen en geland :o met zijn 8 jaar, daar tegeover
stond onze Eppo Numan met zijn 75 jaar die bij ons zijn eeste vlucht maakte met de Bullix trike, na zijn grote oversteek naar New York in 1989 met een
Delta trike.
De PH-JAS van Texel naar Ferno in vier uur; https://www.youtube.com/watch?v=T1zjm7pwrQg

Sportieve groet, Jacques/ Hans
Come and Fly with Us

_________________
Afbeelding

Paramotorclub Holland

Tel: +31.(0)6.54632090



Skype Me™! Afbeelding



Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: Italië met Paramotorclub Holland
BerichtGeplaatst: 07 Nov 2015, 15:53 
Offline
Startend poster

Geregistreerd: 20 Sep 2010, 09:14
Berichten: 2
wat moet ik hier nog aan toe voegen twee geweldige weken met prima vliegweer gezellige mensen grandioos eten.
wat wil een paramotorvlieger nog meer.
De organisatie Jacq en Hans hebben het iedereen geweldig naar hun zin gemaakt
Het zijn ook twee zeer leerzame weken, daar was de hele groep er unaniem over eens.
zelfs de jeugd die meegekomen was, waren hele dagen op het vliegveld bezig met hun drones
en uren bezig met vissen schermoefeningen die na enkele dagen al zeer fraaie resultaten opleverde.
Melany een van de natuurtalenten uit Didam deed ons steeds weer versteld staan met haar gevoel voor het scherm
Hans is meegegaan als hulpinstructeur maar er schuilt in die man een volwaardig instructeur.
We gaan vast nog meer van hem horen in de nabije toekomst.
Voor iedereen die met het idee loopt om eens mee te gaan, wacht niet te lang het is zo weer april 2016.
Jacq en Hans bedankt en succes
gr Aloyis


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: Italië met Paramotorclub Holland
BerichtGeplaatst: 16 Nov 2015, 19:55 
Offline
Kijkt de kat uit de boom

Geregistreerd: 09 Jun 2012, 17:31
Berichten: 0
Woonplaats: Hoevelaken
Wordt aan gewerkt!


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: Italië met Paramotorclub Holland
BerichtGeplaatst: 07 Dec 2015, 09:54 
Offline
Zeer actief lid
Gebruikersavatar

Geregistreerd: 21 Mei 2009, 12:36
Berichten: 549
Woonplaats: Oosterbeek
Afgelopen zaterdag kwam mijn oudste leerling Eppo Numan (74 jaar) een blijk van dank brengen voor zijn 2 geweldige weken in Italië.
Geweldig attent en liefdevol gemaakt.
Hans daar doen we het dus ook voor toch?
Eppo bedankt voor je leuke boek.

Sportieve, groet, jacques


Je hebt niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.

_________________
Afbeelding

Paramotorclub Holland

Tel: +31.(0)6.54632090



Skype Me™! Afbeelding



Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: Italië met Paramotorclub Holland
BerichtGeplaatst: 07 Dec 2015, 09:58 
Offline
Zeer actief lid
Gebruikersavatar

Geregistreerd: 21 Mei 2009, 12:36
Berichten: 549
Woonplaats: Oosterbeek
Dan nog maar 3 foto's
Jacques


Je hebt niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.

_________________
Afbeelding

Paramotorclub Holland

Tel: +31.(0)6.54632090



Skype Me™! Afbeelding



Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: Italië met Paramotorclub Holland
BerichtGeplaatst: 07 Dec 2015, 17:41 
Offline
Kijkt de kat uit de boom

Geregistreerd: 09 Jun 2012, 17:31
Berichten: 0
Woonplaats: Hoevelaken
Eppo wat een leuke attentie! Bedankt ook namens mij. :D


Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
 Titel: Re: Italië met Paramotorclub Holland
BerichtGeplaatst: 10 Dec 2015, 10:48 
Offline
Zeer actief lid
Gebruikersavatar

Geregistreerd: 21 Mei 2009, 12:36
Berichten: 549
Woonplaats: Oosterbeek
Hoi Hans en alle anderen,
De eerste aanmeldingen zijn binnen, en de interesse voor deze trip is groot omdat natuurlijk door iedereen die mee was en het oppie
toppie naar zijn zin had willen ze weer mee :mrgreen:
Dus willen jullie lekker uren maken (wel of niet onder begeleiding van instructie) of een complete opleiding genieten in en rond het mooie
Fermo, dan kun je je aanmelden.
Hans en ik gaan Zaterdag 16 April rijden om 12 uur en zijn dan om 10 uur op het veld te Fermo.
De 2 weken zijn dus van maandag 18 april tot ma 25 week 2 van ma 25 tot maandag 2 mei.
Wees er op tijd bij :mrgreen: ............dan wordt je blij :lol: gezelligheid ten top! en geen onvertogen woorden mooi weer en veel
vliegen zijn onze doelen in deze 2 weken.

Sportieve groet, Jacques Hans en de vaste aanhang :mrgreen:


Je hebt niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.

_________________
Afbeelding

Paramotorclub Holland

Tel: +31.(0)6.54632090



Skype Me™! Afbeelding



Naar boven
 Profiel E-mail versturen  
 
De berichten weergeven van:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen Op dit onderwerp reageren  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Er zijn geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag geen bijlagen plaatsen

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertaling door phpBBservice.nl.