Ja,Jos en Jaap hebben bij mij altijd een speciaal plekje gehad. Dit komt omdat zij net als ik uit de Deltawereld komen (1986) in sep 94 stapte ik over op parapenten bij André W, pas naar twee jaar studie van alle fabriekanten van paramotors besloot ik met FB in zee te gaan. Wat eigenlijk als grapje begon liep uit op het succes in Nederland,England,Japan(ook deze landen bestelde in het verleden bij mij),nu hebben zij hun eigen Importeur. Jos was overguns de eerst Importeur in Nederland van Adventure en verkocht er +/- 3 de servies en kwaliteit was toen zo slecht dat hij er snel mee stopte. Jurg nam het in 2003 over van Karel die via mij 1 motor verkocht aan Paul Jansen. Jurg zette Adventeure weer opnieuw op de markt(Yvin was zijn eerste klant) en heeft met succes het negatieve emago wat deze fabrikant had in Belgié weggepoest,en werdt een geduchte concurent (petje af). Helaas had onze vriendschap hieronder te lijden. Laat het SNEL weer beter weer worden dat mogen we weer vliegen. Sportieve groet, jacques
Gebruikers in dit forum: Er zijn geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten