Gisteren heerlijk met Alfred gevlogen. Toen we met een lege tank geland waren hebben me meteen weer getankt en weg waren we.
In de lucht heb ik nog even gekletst met Eric. Volgens mij hoorde ik Marijke ook nog op de porto vanuit Lunteren.
Helaas had ik mijn camera niet meegenomen .
Ik neem aan dat half snorrend Nederland gisteren gevlogen heeft???
Greetzzz,
Yvin.
_________________ Si vis pacem para bellum.
Inderdaad! Heerlijk gevlogen vanaf Almere. Ik was alleen (aahhhhh), maar dat mocht de pret niet drukken. Het was de eerste vlucht, die ik als gebrevetteerde PGL vlieger gemaakt heb. Donderdag was mijn brevet binnen en vrijdag was ik vrij....
Langs de Hollandsche Brug richting het zuiden gevlogen de westkant van 't Gooi/Vecht en Plassenstreek in. Een prachtig gebied. Hieronder staat een plot van mijn vlucht op Google Earth (lengte van de track is 44 km).
voor jullie (de vliegende mensen dan) is het morgen weer een goed weertje ik zal eens even gaan kijken in doorwerth of daar wat gebeurd morgen..euh vanmiddag anders moet ik m even bellen? waat ie aan de touwtjes hangt haha
Terug naar boven
Yvin Site Admin
Geregistreerd op: 18 Jun 2006 Berichten: 914 Woonplaats: Vaassen Geplaatst: Zo 05 Apr, 2009 19:02:05 Onderwerp:
Heb medelijden met zij, die op fantastische vliegdagen moeten werken .
Ook vandaag was het weer fantastisch. Vanmorgen vroeg (op weg naar mijn werk) was het hier in Loosdrecht marginaal. Lage bewolking en erg heiig. Toen ik in de buurt van Amsterdam kwam klaarde het al op. Het zag er naar uit, dat het prachtig zou worden. Nog vijf dagen te gaan. Met Pasen vrij. Hopelijk wordt het dan wéér mooi weer. De lange termijn verwachting v.w.b. de wind ziet er goed uit, de luchtdruk lijkt ook weer omhoog te gaan. We zien wel.
Gebruikers in dit forum: Er zijn geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten