Jan dat zo ik ook denken, maar de EAPR keurd maar tot 120 kg om één of andere stomme reden
Kan je medelen dat niemand op het moment blij is dat een Oosterijker die voor Duitsland moet keuren, maar wat ik begreep
wilde niemand daar zijn vingers braden aan deze job.
Maar de EAPR keurt ook dingen goed waar ik mijn vraagtekens over heb, waaronder jou geliefde Xenit-Plus.
Wij hebben ook een leerling die er één heeft gekocht en zijn opleiding er meen doet bij ons

Het ding maakt een dusdanige
herrie dat de boer al aan mij vroeg of dat niet wat minder kon en hoopte dat hij snel klaar is en dat heeft dan een geluidskeuring
Daarna heb ik nog even Tandem gevlogen met deze trike met de nieuwe T-Fighter (110 tot 340Kg), dat vond de Boer nog minder leuk.
Een nieuwe klant voor trike die bij ons lest, had het wel snel gezien met deze lawaaibak, waar hij in eerst ogenblik interesse toonde.
Zo ook hoor ik de er in Friesland twee piloten met Parajet (EAPR) gekeurd, geweerd worden op bestaande TUG veldjes,waar ze niet meer
welkom waren vanwegen Lawaai.
Volgens Nuco hebben ze een tweede einddemper gemonteerden is he nu beter.
Realiseer je wel dat een handje vol lawaaibakken het tij kunnen keren voor de goodwill waar we al die jaren hard aan gewekt hebben.
Dus ben ik wel blij met de komst van stillere motoren

ook van andere merken, geen probleem.
Ik kan ook genieten als ik Alfred zie vliegen met zijn stille NIRVANA (solo).
Dus wat die Flanders trike aan gaat zullen we het nog even met Walter Holzmuller moeten doen.
Vandaag nog overleg gehad met Fresh-Breeze en gemeld dat de vraag naar 4T groeit.
De weegschaal slaat ook bij hen steeds meer door om over te stappen naar de 4Takt van Swissauto (weber 750) 50 tot 120pk.
Ze hebben al twee jaar een testmodel voor hun zelf met 120 pk,deze vinden ze te sterk.
Wellicht komt hij eind volgend jaar teruggeschroefd naar 80/90 pk op de Xcitor.
Ik en Eric proberen al een jaar te kneden en te duwen in die richting.
gr,jacques