Jacques schreef:
Hallo Oguz,
je naam doet vermoeden dat je erguns uit diep Rusland aan het mailen bent,maar je taal is toch echt nederlands.
Wij zijn weer nieuwe leerlingen aan het aannemen, mocht je interesen hebben dan kun je je melden bij onderandere mij.
Wij zitten vooral in midden Nederland,laat vooral in eerste instantie je keuze vallen op een School in de buurt,vanwegen reistijd.
Zowel wij(Eric en ik) als anderen doen intensief-opleidingen in Buitenland,waarbij als je goed je best doet je brevet in één week
kunt halen

.
Het voordeel hiervan is dat je vaak beter weer hebt,minder afspraken met je instructeur hoeft te maken en je deze zomer nog volop
kunt genieten van je eigen vlieguitrusting.
http://vimeo.com/57134541Sportieve groet, jacques
Hi Jacques,
Ik moest wel lachen om je reactie. Rusland? hahaha. Ik woon in iedergeal in Hellevoetsluis. Ben oorspronkelijk Nederlands/Turks.
Ik zag inderdaad dat je ook paramotor opleidingen verzorgt. Alleen afsand is een probleem. Ik wil even kijken hoe en wat.
Ik weet nog niet op welke volgorde ik de opleiding wilt gaan doen. Misschien eerst theorie halen en daarna de praktijk
met eigen gear of eerst huur. Er is slecht informatie beschikbaar bijvoorbeeld over de therorie examens wat ik graag wilde weten.
Er is een boek in de handel 'Theorie van het snorvliegen en Schermvliegen' is de stof in deze boek voldoende om een
succesvolle theorie examen af te leggen?
Ik snap de DHV-1/2 en EN certificering niet echt. Ik had interesse in U-turn gliders maar kan niet echt zien of dit wel DULV certified is.
Daarnaast hoor ik enorm verschillende meningen over DUDEK/Paramania gilders. Er is veel keus maar geen serieuze onafhakelijk advies.
Als een glider DULV gecertificeerd is betekent dat het ook in combinatie met een paramotor moet gecertificeerd zijn?
Paramotoren zoals PAP/Prajet lijkt me iets maar kan ook niet echt vinden of dit allemaal DULV certified is.
Ik lijk wel een kip zonder kop met al deze vragen, hahahah. In iedergeval bedankt voor je reactie.