Enst; gelukkig hebben we de zelfde humor
Max; Het is een viertackt 120 pk turbo/intercooler met een topsnelheid van meer dan 160km(weg)
inderdaad een zeer laag zwaartepunt, en weegt maar 90 kg meer als de Xcitor.
Er komt nog een klappropeller op.
De wing is wederom de X-wing (verbeterd) 29M2 made by GIN.
Een wegkeuring heeft hij al met een leeggewicht van 260Kg

en dan 120pk
Snorvlieg; Je mag geen appels met peren vergelijken, een bestaande bugy die gaat vliegen met twee motoren en een
wegsnelheid van max 80km en een leeg gewicht van + 550kg,daarom werd helaas de Skycar van parajet ook een flop,
zij wilden met FB dit project samen doen,maar Giljo is al weer 10 projektje verder en maakt niets echt af.
Het licht in de bedoeling rond Oktober in productie te gaan.
Wie doet er dan een aannemelijk bod op mijn vertroetelde Xcitor 17 van 2006 met 215 uur
Hier nog even het protomodel van

2003,toen kwam men er al snel achter dat je bij dit project niet naast elkaar kunt
vliegen met de snelheid die hun voor ogen hebben (+/- 90km)
groet, jacques