Op de verjaardag van mijn vriend zat ik een jaar geleden op te scheppen over mijn vliegerij tegen zijn buurvrouw. Zij vertelde mij dat ze in de klas had gezeten met een jongen die een eigen vliegtuig had gebouwd. Op mijn eigen verjaardag een paar weken geleden kreeg ik het boek dat hij schreef over zijn vliegtocht van Nederland via Europa dwars over Afrika. Na een rondje om de Kilimanjaro in Tanzania verscheept hij zijn eigen gebouwde deels houten vliegtuig weer terug naar Nederland. Met een brevet dat hij voor €1000 in Tsjechië in 10 dagen haalde beleefde hij prachtige en vooral spannende avonturen. Hij heeft het allemaal heel mooi opgeschreven in het boekje "Piloot van goed en kwaad". Geef dat nu eens cadeau aan je vriend of vriendin, snapt die gelijk wat je bezielt. Of anders kan je laten zien dat het allemaal wel meevalt wat je uitspookt. En als je het niet kunt opbrengen om een boek te lezen google dan maar eens naar die die man.
Gebruikers in dit forum: Er zijn geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten