Inderdaad leuk om het weer even terug te halen.
Nou wat aanvullingen, IVo begon niet met Nirvana in 2006 maar in 2004 (zie foto sep 2004).
Yvin (forumbeheerder) begon in 2002 en was de eerst klant van Jurg skydance.
Nucu Adelaar Friesland

begon ook in 2004 met zijn importeur-schap van Fly producks.
Jurg kreeg versterking in Limburg van Robert de Vries voor Adventure.
Ik kreeg versterking van Mr.XXX en onze trouwe Eric Wierenga die er voor zorgde dat er vooral veel lichte Snapje
werden verkocht,

(want als Eric er mee kon vliegen met 110kg dan kon ideeën het ook die lichter was).
vervolgens stapte Martijn van V over op Fresh Breeze en versterkte het FB demo Demo team.
In 2008 versterkte de banden tussen Eric en mij omdat ik de druk niet meer alleen aankon in de regio Lunteren
Eric en ik waren al lang vliegvrienden en waren in alle windsteken te vinden waar maar gevlogen werd.
Overigens heb ik bij zijn vader in 1994 leren bergvliegen, voorheen vloog ik Delta vanaf 1985.
Pascal van Diemen is onze nieuwe aanwinst in Overijssel,die zich druk heeft gemaakt met het opzetten van een nieuw
luchtsportcentrum(dat helaas mislukt is) maar ook Pascal kun je niet tegenhouden en is dus ook gewoon een vliegschool begonnen.
Hij vertegenwoordigd G-Force en Mini plane,en werkt samen met Ivo.
Mike (zie foto 2004 tot hij nog lief en klein was)is de Rechter hand van Eric en mij als het om techniek en lesgeven gaat, en heeft nu
veel ervaring opgedaan door het sleutelen bij mij en zijn opleiding vliegtuigmonteur.
Zelfs Sky ging een nieuwe leerling afgelopen zondag even uitleggen hoe een glider werkt

(zonder dat ik er om vroeg)
zo zie je maar je kunt niet vroeg genoeg beginnen
Alle leuke aanvullingen of leuke foto's zijn natuurlijk welkom in deze tred.
Sportieve groet, jacques