Ja jan willem,
Probeer je mij uit de tent te lokken?
Onze nieuwe schrijver krijgt nu via de achterdeur allerlei mooie aanbiedingen, maar ik zal me weer
eens recht voor ze raap uiten.
Ten eerste ben je bij elke school in Nederland in goede handen, ze doen dit kunsje allemaal al meerdere jaren.
Slechte motoren worden niet meer verkocht, het is gewoon meer een kwestie van onderbuik gevoel bij welke school
je het beste past, en laat je niet leiden door een koopje

want goedkoop is vaak.......China shit
Voor jou gewicht is de Thor 200 een goede keuze gezien mijn aanschouwelijke ervaring met onze Eric W(110kg) die er
als een tijger mee kan lopen door het slimme kantelmeganischme zodat je geen last meer ondervind van het beruchte
plankje.Eric vliegt met deze motor gewoon met de Ozone roodster 140 of een powerplay 140,bijde schermen zijn ook geschikt
in de bergen of aan de lier.
De Nuclion is wellicht ook een goede keus maar ik heb er geen persoonlijke ervaring mee, wel weet ik dat je wat harder moet
kunnen lopen als bij een standard scherm, maar daar krijg je dan wel ook meer snelheid voor terug.
Ga gewoon wat scholen langs, om te kijken.
Probeer eerst eens de school in je buurt, dat scheelt een hoop onnodig gerij als je aan het lessen bent,of voor service moet komen.
Sportieve groet, jacques