Precies Arjen, zelfs dat nieuwe 787 heeft accu-problemen(gehad)
http://nos.nl/artikel/472413-boeing-tes ... lemen.htmlDaarom eerst maar eens de feiten onder ogen zien, de persoon had in ieder geval zijn Lipootje netjes in een metalen bakje gemaakt, overigens kunnen ze ook niet tegen heftige trillingen, maar ook kortsluiting, overladen en ontladen haten ze!
De mijne is nu 3S (11,1V), maar verliest na een seizoen nu zijn capaciteit.
Voor de freaks:
Het ladertje is een "langzaamlader" en laadt via een balance-stekkertje met max 800Mah bij een 2100Mah accu.
Deze kan ik handmatig af en aan schakelen, maar is nog niet in werking.
Mogelijk ga ik naar een 4S (14,8) lipo danwel naar een hoger amperage.
Ik merk dat bij een koude motor en akku de startmotor moeite heeft met de compressie, bij een warme motor is dit niet merkbaar.
Dus nogmaals: waar komt de info vandaan van deze "selfdestroyer"
