Geregistreerd: 11 Aug 2010, 10:18 Berichten: 132 Woonplaats: Ambt-Delden
Toch blijkt er behoefte aan zo'n schermpje;
De Contour doet het met een (Iphone) mobile App, dus kun je het beeld en op je telefoon zien en instellen, via Bluetooth. , komt dit voorjaar beschikbaar.
De Drift HD170, heeft het allemaal geïntegreerd, en levert zelfs nog een afstandbediening bij,
Deze de GoPro en de 2 bovengenoemde camera's liggen in dezelfde prijsklasse, en zijn zeer geschikt voor het gebruik bij (paramotor)vliegen. Ze hebben allen hun eigen plus en minpunten.
Frank, kan ik bij Elsefly jou GoPro misschien even lenen? Dan plaats ik alle drie camera's even naast elkaar. (op de Trike). (Slopen is kopen om maar even in onze vaktermen te spreken ). Zo kunnen we een objectieve test doen zodat onze mede film hobbyisten, een eigen oordeel kunnen vormen? Vindt je dat wat?
Geregistreerd: 21 Mei 2009, 13:10 Berichten: 970 Woonplaats: Loosdrecht
Hoi Roger,
Maar natuurlijk. Tegen die tijd moeten we even contact hebben over welke dag we er samen zullen zijn. Er komt trouwens ook een 3D versie van GoPro op de markt. Gewoon twee camera's in één housing met een synchro kabel o.i.d. De optie van Yvin is 360 graden 8D....
Ik ga weer verder met zonnen aan het zwembad in een prima sten in het Midden-Oosten....
Veel plezier,
Frank
_________________ PH-9C5 Fresh Breeze Thorix 130 Swing Powerplay Scorpio 26 Time flies: http://www.frankmoorman.nl Frank Moorman
Geregistreerd: 11 Aug 2010, 10:18 Berichten: 132 Woonplaats: Ambt-Delden
Ok Frank, gaan we doen Bedankt!
Mijn broer heeft ook een 3d, presentatie gemaakt voor de krant (Tubantia); Presentatie Je hebt er alleen een RoodBlauw brilletje voor nodig, maar je zult nu wel een andere bril op hebben. Dus iets voor thuis, (krant van zaterdag was inclusief dit brilletje) Als je goed oplet staat er ook nog iets van onze hobby tussen.
Citaat:
Ik opteer voor deze optie.
Dit is inderdaad leuk, Yvin, misschien iets voor onze Koningin met Prinsjesdag Dan zien we de ridderzaal in 3D en 360graden, lijkt me gaaf .
Gebruikers in dit forum: Er zijn geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten