Klassiekforum.NL

Het forum voor de liefhebber van klassieke muziek.
Het is momenteel 04 Jul 2025, 06:45

Alle tijden zijn UTC + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Titel: Re: Welkom iedereen.
BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2009, 14:09 
Beheerder
Gebruikers-avatar

Pugg schreef:
Even......ik zag dat je post op de klassieke pagina weg is, weet je dat?

Ja, ik zag het :( .

Bij andere afdelingen op startpagina mag je wel een forum promoten en staan er ook andere fora vermeld. Het klassieke gedeelte is schijnbaar strenger.

Het heeft er maar even opgestaan en meteen hebben veel leden zich aangemeld dus ik trooste mij in ieder geval met de gedachte dat het forum levensvatbaarheid geniet.

Wat een volzin zo in het weekend :lol:

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2009, 23:43 
Actief lid
Gebruikers-avatar

Wat een onzin, dat een eenmalige aankondiging van een
forum wordt weggehaald bij prikpagina. Als je nou
(bij wijze van spreken) 60 keer per dag zat te spammen
dan zou ik het me wel voor kunnen stellen.

Overigens zie ik net, dat ene Bert 2 aankondigingen
na elkaar plaatst, met dezelfde inhoud. Dat lijkt me nou
weer niet de bedoeling, en kan begrijpen dat dat wèl
wordt weggehaald.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2009, 23:53 
Beheerder
Gebruikers-avatar

Nee, dat is zeker niet de bedoeling, dat is spammen.

Ik heb er een keer gepost een paar dagen geleden en ik heb wel de forumleden gevraagd e.e.a. uit te dragen omdat een groter forum ook een leuker forum is maar dit is teveel van het goede uiteraard.

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: 10 Jun 2011, 18:17 
Liefhebber

Dank je wel.

Even en tipje: er bestaat een nieuwsgroep nl.muziek.klassiek. De treurige manier waarop sommigen in die nieuwsgroep op elkaar reageren, deed mij op zoek gaan naar een alternatief en je raad het al, ik kwam dit forum op het spoor. Misschien kan je daar ook een berichtje zetten met een verwijzing naar dit forum, hoewel ik besef dat ik je er nu niet direct enthousiast voor maak :?
Ik wil graag op dit forum mijn enthousiasme over muziek delen. Mijn smaak? Als het mijn brein maar uitdaagt en tegelijk het genoegen van schoonheidservaring geeft. Zoiets. Het blijft toch gestotter als je iets uit wilt drukken dat niet in woorden te vatten is.

Veel plezier!

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: 10 Jun 2011, 19:27 
Beheerder
Gebruikers-avatar

Hartelijk welkom op het forum, Gerard.

Laat je vooral gaan. Je hebt inderdaad gelijk dat het niet mogelijk is om je gevoel bij een mooi stuk te rubriceren. Toch het pogen blijft leuk. :)

Bedankt voor je enthousiasme.

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: 03 Feb 2012, 13:26 
Liefhebber

Beste Yvin,

Ik was op zoek naar een Nederlandstalig forum over klassieke muziek en kwam die van jou tegen. Leuk initiatief! Ik heb de klassieke muziek een paar jaar terug herondekt, nadat ik even helemaal uitgekeken was op popmuziek (al vind ik die nog steeds leuk). Het is zo heerlijk om van muziek, die al eeuwen bestaat, te ontdekken dat deze zo waardevol en prachtig is. Ik ben nog steeds bezig met die zoektocht. Tips, ideeën van anderen, ik zie ze met enthousiasme tegemoet.

Groeten,
Caveman

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: 04 Feb 2012, 01:05 
Liefhebber

Ben het met Caveman eens: Leuk initiatief! Jammer dat het qua discussie vrij stil is. Ik weet helaas ook niet hoe je de boodschap best uitdraagt. Misschien als je tijd hebt eens op zoek gaan naar websites of blogs over klassieke muziek en vragen of ze een link willen plaatsen?

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: 06 Feb 2012, 14:50 
Beheerder
Gebruikers-avatar

Het is natuurlijk cliché maar het forum wordt gemaakt door de leden zelf. Ik ben al zeer gelukkig met wat er nu gebeurt en laten we hopen dat dit het begin is van iets moois. ;)

Ik ben momenteel erg druk met mijn werk maar ik ga proberen in de avond wat meer tijd vrij te maken voor het forum. Iedereen heeft zijn eigen kanalen dus schroom niet om het rond te bazuinen.

Het probleem is/was een beetje dat er per twee weken een nieuw lid zich aanmeldt, driftig schrijft en na een week geen reactie krijgt en dan stopt.

Deze week zal ik alle leden een nieuwsbrief sturen teneinde het forum trachten op te stoten in de vaart der volkeren. ;)

Dank voor jullie aanmeldingen en probeer langer dan een week te schrijven zodat de statistiek zijn werk kan doen.

Groet,

Yvin.

Profiel E-mail  

Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn UTC + 1 uur