Mannen Mannen toch

.
Laten we er voor zorgen dat we niet tegen elkaar gaan vechten, zonde van de energie!!!
Jullie kunnen dan wel proberen hier elkaars vijand uit te hangen, maar ik ken jullie beiden als mijn broekzak
Laat ik vooropstellen dat we met ze allen diep respect hebben voor de energie die er al in de loop der jaren door beide mannen
is ingestoken !
Met name Pim doet het helemaal belangeloos, gezien het fijt dat hij niet meer vliegt, steekt hij dagen......maanden tijd om alles op de draad toe uit te zoeken, hij is een buldog die vasthoud en soms graag zijn tanden wil laten zien

en dat doet hij meestal terecht
is mijn persoonlijke conclusie.
Frank is de elegante vechter die met name bij de overheid respect afdwingt gezien zijn vliegverleden en charme ( vrouwen lusten hem wel rouw

) nu de mannelijke abtenaren nog. Frank heb je al een beetje spijt dat ik je jaren geleden zachtjes in dit wespennest heb geduwd?
De combi van deze beide mannen is ijzerster,

dus ga ik ze snel uitnodigen op de koffie om te zorgen dat ze weer de zelfde kant op kijken (al moet ik het met de zweep doen

)
In het verleden waren we makken schapen die met zich lieten sollen, maar dat kan niet meer! anders worden we ondergesneeuwd,
we moeten alert blijven en ons kop er bij houden anders komen we in een hoekje te zitten waar we niet snel meer uit komen.
Zonder enig overleg met ons zijn we van de ene dag op de andere Trike- ontmanteld ............is dit nalatenschap van de KNVvl of moeten we dit gewoon Frank verwijten?....... Frank zeker niet....maar het geeft wel aan dat we een speelbal zijn waar door onbekende slinkse ambtenaren het spel wordt gespeeld.
Dat maakt Frank boos, maar ook Pim alleen uiten beide karakters het anders.
Ik ga de lijmpot eens opzoeken.
Sportieve groet, Jacques