ondertussen al weer redelijk wat vluchten gemaakt met mn oregon 400t,
tot op heden ben ik erg te spreken over het apparaat, de zichtbaarheid prima, ook in direct zonlicht, wel vind ik de kaart wat klein., daarom gebruik ik hoofdzakelijk de tripcomputer deze kan volledig naar eigen wens worden ingericht
meestal gebruik ik de onderstaande 2 schermen, deze geven mij de informatie die ik nodig ben.
foto,s zijn niet erg scherp geworden)

door de functie rechtsonderin het scherm is er te wisselen tussen meer of minder gegevens
een vlucht is prima vanuit huis voor te bereiden door bijvoorbeeld een route te maken in mapsours (op de pc) deze route is via een usb kabel in het apparaat te laden. via het compas word de informatie gegeven welke richting gevolgd moet worden. ook het compas is volledig naar eigen keuze in te richten op windstreken/graden, magnetisch noorden/werkelijk noorden, /miswijzing enzenzenz.
deze week komt als het goed is mn trike (bullix van fresh breeze) binnen de gps zal dan verplaatst worden naar de cockpit en zal daar van een eigen voeding voorzien worden. )natuurlijk keurig netjes tussen de andere instrumenten en schakelaarsn die al een tijdje liggen te wachten op de bullix
de oregon word volledig bediend via het tochscreen, deze is wat lastig te bedienen als je handschoenen aan hebt, daarom heb ik neopreen handschoenen aangeschaft die de mogelijkheid hebben om de vingers er uit te laten steken.