Geregistreerd: 15 Mei 2009, 12:53 Berichten: 4696 Woonplaats: VAASSEN
Persbericht van de organisatoren van de 19e Nationale Delta en Parapente Beurs
Bezoekers van de beurs zijn welkom op 7 februari 2010 van 10:00 uur tot 17:00 uur.
Good old Jos Vermeulen met is ook van de partij!
Situatie op de beursvloer per 25-01-2010 ( onder voorbehoud )
De beursorganisatie bied als kostenloze service voor particuliere piloten de mogelijkheid om hun eigen gebruikte vlieguitrusting op de beurs te koop aan te bieden. Eea zoals in het verleden ook al mogelijk was.
Voor de zekerheid informeren we je bijgaand waar je rekening mee moet houden:
Particulieren mogen zonder huur te betalen hun eigen vlieguitrusting en toebehoren te koop aan bieden op de beurs Echter alleen na aanmelding vooraf per e-mail aan info@vliegsportbeurswageningen.nl v.v. NAW / GSM gegevens en producten Er wordt indicatief max 1 M2 per persoon ter beschikking gesteld, m.u.v. deltavleugels Alle producten dienen duidelijk met NAW gegevens en GSM tel nr gelabeld te zijn De verkoper/eigenaar dient zelf aanwezig te zijn op de beurs Uitrustingen van anderen mogen niet verhandeld worden Wie meer dan 1 uitrusting wil verkopen dient een stand te huren bij de organisatie De organisatie is niet verantwoordelijk voor toezicht, beschadiging of vermissing. De beursmeester is gerechtigd aanwijzingen te geven inzake de plaatsbepaling op de beurs
wel lijkt het me een goede zaak iedere lierinstallatie hiermee uit te voeren want je kunt zeer precies en ook snel meten wat het koppel is aan de trommel van een lier.
Ik vrees dat ik moet bekennen dat ik al 10 jaar niet meer heb gelierd sinds mijn opleiding bij Hollandair.
Wel was dat een geweldige ervaring. Mijn mooiste moment was dat Jos mij vriendelijk verzocht om toch maar eens te landen omdat de andere leerlingen te lang moesten wachten.
Dit jaar heb ik mij voorgenomen minimaal een week vrij te gaan vliegen.
Persbericht van de organisatoren van de 19e Nationale Delta en Parapente Beurs
Ook aan de kinderen is gedacht!
Op de paraglidingbeurs in Wageningen aanstaande zondag is er speciaal vertier voor de kinderen. Twee leuke studentes van de opleiding Leisure en Event in Utrecht zijn daarvoor aanwezig. Zij vermaken de kinderen zodat je als ouder rustig rond kan gaan kijken. De kinderen worden bezig gehouden met schminken, ballonnen vouwen, kleurplaten etc.
Gebruikers in dit forum: Er zijn geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten