BBBQ of nog beter
GBBBQOoit van gehoord? Ik ook niet, maar gisteren toch echt meegemaakt bij Elsefly.
Ik dacht, dat ik na 48 jaar op vlieg en culinair gebied toch wel een hoop meegemaakt had.
Nu voor het eerst getuige geweest van
"Bier BBQ", of nog beter gezegd, want we zaten in het oosten des lands:
"Grolsch Bier BBQ".
Kijk maar hieronder op de foto:

Het bier was zo goed gekoeld, dat het bervroren was....
Helaas kon er door scherm-, zeil (delta) en snorvliegers niet gevlogen en door de ballonnen niet gevaren worden. Dat vanwege de harde wind.
Gelukkig werd er wel door MLA's gevlogen. Boven de bomen uitkomend kregen ze wel wat optaters van de wind.
Vandaag zou het aanmerkelijk beter moeten zijn. Terwijl ik dit schrijf zijn de eerste paramotors alweer ruim een uur onderweg met de tocht, die door de organisatie uitgezet is, waarbij zelfs tussenlandingen gemaakt kunnen worden. Brandstof wordt naar de tussenstops gebracht.
Om daar meteen maar even mee af te sluiten. De organisatie. Tot in de puntjes is alles perfect georganiseerd. Aan alles is gedacht. Een goed terrein, veiligheid, voldoende "opzichters", een camping met geweldige sanitaire faciliteiten, etc, etc, etc.
Hulde aan Pascal en zijn medeorganisatoren!!!! Pure reclame voor onze luchtvaarsporten en een bewijs, dat we samen mooie evenementen in elkaar kunnen zetten. Dat werd ook onderschreven door Frits Paymans, Operations KNVvL, die samen met Veva Ekkelenkamp aanwezig was. Zoals jullie weten verzetten zij bergen werk voor de belangen van onze luchtvaartsporten.
Pascal, nogmaals dank!!!!
Groetjes,
Frank