Citaat:
wrm klapte een deel van het scherm weg komt dat door de wind van de propeller
ik denk inderdaad net zoals Jacqeus al aangaf dat het door de propwash komt, de lucht achter ons word erg instabiel als we er met onze slagroomklopper doorheen zijn gevlogen.
daarom nemen "echte"vliegtuigen ook gepaste afstand op elkaar als ze in de landing zitten, omdat de luchtstroom onvoorspelbaar is na een passage .
Tinus schreef:
Blijkt maar weer dat jullie nog nooit bij een wedstrijd paramotorvliegen zijn geweest....
zoek eens op de FAI site op wat de onderdelen zijn voor paramotorvliegen (hint kicking sticks!)
niet helemaal met je eens Tinus,
het is geen veroordeling wat er hier gedaan word, maar een opsomming van feiten,persoonlijk hou ik de risico,s van onze hobby het liefts zo klein mogelijk.
het is net al bij motor of auto rijden, lekker toeren is relatief veilig, maar tijdens het racen en stunten gebeuren de meeste ongelukken, al dan niet door eigen fout.
ik denk als iedereen dit gaat doen, er in de kranten regelmatig artikelen zullen verschijnen over ongelukken en overlast.
wat niet wegneemt dat ik het een gaaf gezicht vind als anderen dit doen
